בעיה | מסך מגע מגיב חלקית
-
במחשב שלי מגובה מסויים של המסך מגע איך תגובה אבל רואים סימון של מגע ובשלב גבוה יותר אפילו את זה אין.
זה חייב להיות בעיה חומרתית? יש דרך לעדכן או לכייל את המסך?תודה
-
@avinoam כתב בבעיה | מסך מגע מגיב חלקית:
@aiib זה לפעמים קורה.תשלח\י לי באיזה עיר את\ה אני אגיד לך למי ללכת
אני עדיין תחת אחריות.
לא הספקתי לעדכן, אבל פניתי ללנובו והם ביקשו ממני לבדוק בביוס ושם הבעיה לא הייתה. מכאן לשם הבעיה נפתרה...
אולי בזכות דרייברים וכדו' -
@avinoam כתב בבעיה | מסך מגע מגיב חלקית:
@aiib זה לפעמים קורה.תשלח\י לי באיזה עיר את\ה אני אגיד לך למי ללכת
אני עדיין תחת אחריות.
לא הספקתי לעדכן, אבל פניתי ללנובו והם ביקשו ממני לבדוק בביוס ושם הבעיה לא הייתה. מכאן לשם הבעיה נפתרה...
אולי בזכות דרייברים וכדו' -
@avinoam כתב בבעיה | מסך מגע מגיב חלקית:
תשלח\י לי באיזה עיר את\ה אני אגיד לך למי ללכת
תשלח...
אתה...
-
@avinoam כתב בבעיה | מסך מגע מגיב חלקית:
תשלח\י לי באיזה עיר את\ה אני אגיד לך למי ללכת
תשלח...
אתה...
@יוסף-אלחנן שקט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות