בעיה | מחשב שנתקע באמצע ההפעלה
-
שלום וברכה
הכנסתי למחשב דיסק און קי שהיה מותקן עליו וינדוס TO GU
והגדרתי שיעלה מהאון קי בתפריט הביוס בלשונית בוט (לא הופיע און קי אלא מהיו אס בי)
למעשה זה כתב לי להמתין ואח"כ כתב לי פריסת לוח מקשים ומשם או נותן אפשרות או לכבות או אפשריות מתקדמות
וגם כשהוצאתי והגדרתי שיעלה על מערכת ההפעלה הוא עושה לי כל פעם את התהליך הזה
תודה רבה -
ח חימקהה סימן נושא זה כשאלה ב
-
שלום וברכה
הכנסתי למחשב דיסק און קי שהיה מותקן עליו וינדוס TO GU
והגדרתי שיעלה מהאון קי בתפריט הביוס בלשונית בוט (לא הופיע און קי אלא מהיו אס בי)
למעשה זה כתב לי להמתין ואח"כ כתב לי פריסת לוח מקשים ומשם או נותן אפשרות או לכבות או אפשריות מתקדמות
וגם כשהוצאתי והגדרתי שיעלה על מערכת ההפעלה הוא עושה לי כל פעם את התהליך הזה
תודה רבה@חימקהה ניסית לבצע שם "תיקון אתחול"?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות