ווינדוס XP | מה שהביאו בקישור כאן
-
תגובה: Windows | Windows XP Proffesional SP3 בעברית
אם אני רוצה להתקין ווינדוס XP זה הקובץ התקנה למהדורה הסטנדרטית? -
תגובה: Windows | Windows XP Proffesional SP3 בעברית
אם אני רוצה להתקין ווינדוס XP זה הקובץ התקנה למהדורה הסטנדרטית? -
@מתושלח SP3 זה המהדורה האחרונה מבחינת עומס היא כמעט ווינדוס 7
אחחח.. XP געגעת אותי@יעקב-ישראל אפשר מהדורה ישנה יותר?
-
@יעקב-ישראל אפשר מהדורה ישנה יותר?
-
@מתושלח לא יודע אם כדאי היה הרבה באגים
אבל אתה באמת מתקין XP ?
חצי מהתוכנות לא עובדות שם@יעקב-ישראל מישהו בקש ממני...
אין לי מושג מה הוא רוצה לעשות עם זה... -
@יעקב-ישראל מישהו בקש ממני...
אין לי מושג מה הוא רוצה לעשות עם זה... -
@מתושלח אז תשלח לו SP3
@יעקב-ישראל זה צריך קראק?
או שמספיק המפתח מוצר שיש שם?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות