עזרה | תוכנת הקפאה לדיסק קשיח
-
שלום וברכה.
אני כבר המון זמן מחפש shadow defender לוינדוס 11 כל מה שהתקנתי הפיל את ההתקנה ומה ששלחו לי (קישור) לא נפתח בנטפרי.
אשמח אם יש כאן מישהו שיודע איך להתקין אותה על ווינדוס 11 ויש לו התקנה שקטה לזה -
שלום וברכה.
אני כבר המון זמן מחפש shadow defender לוינדוס 11 כל מה שהתקנתי הפיל את ההתקנה ומה ששלחו לי (קישור) לא נפתח בנטפרי.
אשמח אם יש כאן מישהו שיודע איך להתקין אותה על ווינדוס 11 ויש לו התקנה שקטה לזה -
הקפצת נושא לצורך תזכור - אסורה. אפילו במידה ושאלתם שאלה דחופה, כתיבת כל 5 דקות "דחוףףף" או "בבקשה", וכן תיוג משתמשים בנושא, זו פעולה חמורה, כן תוכלו להזכיר פעם בשבוע במידה ולא נעניתם, כמו כן אין להקפיץ נושאים הישנים יותר מ-60 יום, זה גורם לבלבול ואי הבנה וקושי בעזרה, תוכלו תמיד לפתוח נושא חדש.
https://mitmachim.top/topic/5489/חוקי-פורום-מתמחים-טופ-חובה-לקרוא?_=1716794485526
לעניינו.
אתה צריך דווקא אותה?
יש את RebootRestoreRX -
מ מישהו12 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות