בעיה | נמחקה לי האפליקציה של המצלמה
-
@849060AAA שמישהוא יביא לך את של גוגל איו לי גישה כרגע
-
@849060AAA שמישהוא יביא לך את של גוגל איו לי גישה כרגע
-
@849060AAA המממ תנסה אז סתם מצלמה אחרת לא חשוב כ''כ.
האמת תנסה את זה מעניין אם יעבודCamera.apk -
הפעלתי את הטלפון מחדש, ולחצתי על האפליקציה של המצלמה ואחרי כמה שניות היא פשוט נעלמה.
עשיתי הפעלה מחדש והיא איננה, למה זה קרה ואיך ניתן לפתור את הבעיה@849060AAA
תתחיל מפה, יש כאן מדריך מסודר על הנושא הזה.
https://mitmachim.top/post/636472
באדיבות @Harwona
לגבי מצלמה חילופית, תראה כאן
https://mitmachim.top/post/634816
באדיבות @חכם-ישראל -
@849060AAA
תתחיל מפה, יש כאן מדריך מסודר על הנושא הזה.
https://mitmachim.top/post/636472
באדיבות @Harwona
לגבי מצלמה חילופית, תראה כאן
https://mitmachim.top/post/634816
באדיבות @חכם-ישראל -
@849060AAA אוקי, אז תנסה להתקין אפלי' אחרת מהקישור שהוא הביא לך
-
@849060AAA
תתחיל מפה, יש כאן מדריך מסודר על הנושא הזה.
https://mitmachim.top/post/636472
באדיבות @Harwona
לגבי מצלמה חילופית, תראה כאן
https://mitmachim.top/post/634816
באדיבות @חכם-ישראל -
אפליקציה אחרת עוזרת בהחלט
אם אתה רוצה להחזיר לעבודה את המצלמה המקורים ויש לך אפשרות ל ADB אתה יכול לעשות את הפקודות הבאות וזה יחזור (בדוק)adb shell pm uninstall --user 0 com.mediatek.camera pm install-existing --user 0 com.mediatek.camera -
אפליקציה אחרת עוזרת בהחלט
אם אתה רוצה להחזיר לעבודה את המצלמה המקורים ויש לך אפשרות ל ADB אתה יכול לעשות את הפקודות הבאות וזה יחזור (בדוק)adb shell pm uninstall --user 0 com.mediatek.camera pm install-existing --user 0 com.mediatek.camera
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
