בקשה | בבקשה אם למישהו יש את תוכנת pa manager של קורג פרוץ (שאפשר לשמור שינויים בה) אשמח אם יעלה אותה בדחיפות!!!!!!!
-
@גדול-יהיה תייג אותו..
@חובבן-מקצועי סליחה על הבורות אבל מה הכוונה לתייג
-
@חובבן-מקצועי סליחה על הבורות אבל מה הכוונה לתייג
@גדול-יהיה כתב בבקשה | בבקשה אם למישהו יש את תוכנת pa manager של קורג פרוץ (שאפשר לשמור שינויים בה) אשמח אם יעלה אותה בדחיפות!!!!!!!:
סליחה על הבורות אבל מה הכוונה לתייג
לכתוב @ לפני השם שלו
-
@גדול-יהיה כתב בבקשה | בבקשה אם למישהו יש את תוכנת pa manager של קורג פרוץ (שאפשר לשמור שינויים בה) אשמח אם יעלה אותה בדחיפות!!!!!!!:
סליחה על הבורות אבל מה הכוונה לתייג
לכתוב @ לפני השם שלו
@דוד-משה-1 ככה? @PA MANAGER
-
@גדול-יהיה כתב בבקשה | בבקשה אם למישהו יש את תוכנת pa manager של קורג פרוץ (שאפשר לשמור שינויים בה) אשמח אם יעלה אותה בדחיפות!!!!!!!:
סליחה על הבורות אבל מה הכוונה לתייג
לכתוב @ לפני השם שלו
@דוד-משה-1 כתב בבקשה | בבקשה אם למישהו יש את תוכנת pa manager של קורג פרוץ (שאפשר לשמור שינויים בה) אשמח אם יעלה אותה בדחיפות!!!!!!!:
לפני השם
אתה יכול לראות שהוא אופך לכחול
-
@דוד-משה-1 כתב בבקשה | בבקשה אם למישהו יש את תוכנת pa manager של קורג פרוץ (שאפשר לשמור שינויים בה) אשמח אם יעלה אותה בדחיפות!!!!!!!:
לפני השם
אתה יכול לראות שהוא אופך לכחול
@דוד-משה-1 לא הבנתי איך עושים את זה
-
@דוד-משה-1 כתב בבקשה | בבקשה אם למישהו יש את תוכנת pa manager של קורג פרוץ (שאפשר לשמור שינויים בה) אשמח אם יעלה אותה בדחיפות!!!!!!!:
@PA MANAGER אתה רואה לא עובד
-
@דוד-משה-1 כתב בבקשה | בבקשה אם למישהו יש את תוכנת pa manager של קורג פרוץ (שאפשר לשמור שינויים בה) אשמח אם יעלה אותה בדחיפות!!!!!!!:
@PA MANAGER אתה רואה לא עובד
@גדול-יהיה כתב בבקשה | בבקשה אם למישהו יש את תוכנת pa manager של קורג פרוץ (שאפשר לשמור שינויים בה) אשמח אם יעלה אותה בדחיפות!!!!!!!:
לא עובד
אתה יודע שזה שם המשתמש שלו בפורום?
-
@גדול-יהיה כתב בבקשה | בבקשה אם למישהו יש את תוכנת pa manager של קורג פרוץ (שאפשר לשמור שינויים בה) אשמח אם יעלה אותה בדחיפות!!!!!!!:
לא עובד
אתה יודע שזה שם המשתמש שלו בפורום?
-
@דוד-משה-1 ככה? @PA MANAGER
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות