בקשת מידע | ווצאפ במכשירי נוקיה
-
@liy לפי האתר של נוקיה למכשירים:
Nokia 800 Tough
Nokia 2720 Flip
Nokia 8110 4G
יש ווצאפ
לNokia 220 4G
יש דפדפן אופרה עם טויטר ופייסבוק
זה מה שמצאתי מחיפוש קצר באתר של נוקיה
קח בחשבון שאלה לא מכשירים שקיימם בשוק יותר מדי... (אולי ביבואן של נוקיה קבוצת ח.י)@חכם_בלילה כתב בבקשת מידע | ווצאפ במכשירי נוקיה:
@liy לפי האתר של נוקיה למכשירים:
Nokia 800 Tough
Nokia 2720 Flip
Nokia 8110 4G
יש ווצאפ
לNokia 220 4G
יש דפדפן אופרה עם טויטר ופייסבוק
זה מה שמצאתי מחיפוש קצר באתר של נוקיה
קח בחשבון שאלה לא מכשירים שקיימם בשוק יותר מדי... (אולי ביבואן של נוקיה קבוצת ח.י)מה כתוב ברשמי אני יודע, רוצה לשמוע מאנשים שזה אכן עובד
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות