עזרה בהקמת קו
-
ב"ה אחרי אלף נסיונות וחוסר הצלחה מישהו הביא לי מספר למערכת ivr עכשיו יש לי כמה וכמה בעיות
- יש סיסמה בכניסה למערכת ואני רוצה שרק מי שרוצה להיכנס כמנהל ע"י שלוחה 0 וכיו"ב יצטרך להקיש
- אני חייב עזרה בפתיחת הקו לקומה הכשרה
- ברצוני לקבל גישת ftp למערכת
@מומחי-IVR אשמח לעזרתכם
-
ב"ה אחרי אלף נסיונות וחוסר הצלחה מישהו הביא לי מספר למערכת ivr עכשיו יש לי כמה וכמה בעיות
- יש סיסמה בכניסה למערכת ואני רוצה שרק מי שרוצה להיכנס כמנהל ע"י שלוחה 0 וכיו"ב יצטרך להקיש
- אני חייב עזרה בפתיחת הקו לקומה הכשרה
- ברצוני לקבל גישת ftp למערכת
@מומחי-IVR אשמח לעזרתכם
@חיים-גרביצער נראה שאתה צריך עזרה בסיסית.
יש כאן כאלו שעושים את זה בתשלום סמלי.
אם תרצה אשמח לעזור. -
@חיים-גרביצער נראה שאתה צריך עזרה בסיסית.
יש כאן כאלו שעושים את זה בתשלום סמלי.
אם תרצה אשמח לעזור.@ויחזור-לתלמודו ואתה לא יכול?
אני ממש צריך עזרה אם יש מקום שמסכם את כל הדברים האלו אשמח שיביאו לי קישור באם יש -
@ויחזור-לתלמודו ואתה לא יכול?
אני ממש צריך עזרה אם יש מקום שמסכם את כל הדברים האלו אשמח שיביאו לי קישור באם יש@חיים-גרביצער הסיסמא זה הגדרות בסיסיות. לא קראת כאן את הגדרות המערכת בכלל?!
פתיחת הקו זה טופס לועדת הרבנים או דרך ימות המשיח. -
@חיים-גרביצער הסיסמא זה הגדרות בסיסיות. לא קראת כאן את הגדרות המערכת בכלל?!
פתיחת הקו זה טופס לועדת הרבנים או דרך ימות המשיח.@ויחזור-לתלמודו איך דרך ימות במשיח?
-
@ויחזור-לתלמודו איך דרך ימות במשיח?
@חיים-גרביצער תשלח להם מייל עם טופס מלא לבקשת פתיחת הקו
y0773137770@gmail.com
תוכל למלא את זה כאן באופן דיגיטלי! -
@חיים-גרביצער תשלח להם מייל עם טופס מלא לבקשת פתיחת הקו
y0773137770@gmail.com
תוכל למלא את זה כאן באופן דיגיטלי!@ויחזור-לתלמודו ישר כוח מילאתי ונראה אם יפתחו על השאר מצאתי באמת פורום שנראה דומה לזה של ימות המשיח אנסה לעבור שם על התוכן
ישר כוח לאלו שניסו לסייע -
@ויחזור-לתלמודו ישר כוח מילאתי ונראה אם יפתחו על השאר מצאתי באמת פורום שנראה דומה לזה של ימות המשיח אנסה לעבור שם על התוכן
ישר כוח לאלו שניסו לסייע@חיים-גרביצער הפורום של ימות מיועד בדיוק לזה!
-
@חיים-גרביצער הפורום של ימות מיועד בדיוק לזה!
@ויחזור-לתלמודו הבעיה היא שלא ידעתי שקיים כזה דבר
-
ב"ה אחרי אלף נסיונות וחוסר הצלחה מישהו הביא לי מספר למערכת ivr עכשיו יש לי כמה וכמה בעיות
- יש סיסמה בכניסה למערכת ואני רוצה שרק מי שרוצה להיכנס כמנהל ע"י שלוחה 0 וכיו"ב יצטרך להקיש
- אני חייב עזרה בפתיחת הקו לקומה הכשרה
- ברצוני לקבל גישת ftp למערכת
@מומחי-IVR אשמח לעזרתכם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות