עזרה בהגדרת הקיצורים במקשי הניווט בפלאפון סי 2
-
@מתחיל-מומחה איך שזכור לי גם איפוס מלא מחזיר את הקיצור להגדרות אלא א"כ הגדרת את הקיצור דרך XML
-
@מתחיל-מומחה איך שזכור לי גם איפוס מלא מחזיר את הקיצור להגדרות אלא א"כ הגדרת את הקיצור דרך XML
@בני-0 אמר בעזרה בהגדרת הקיצורים במקשי הניווט בפלאפון סי 2:
@מתחיל-מומחה איך שזכור לי גם איפוס מלא מחזיר את הקיצור להגדרות אלא א"כ הגדרת את הקיצור דרך XML
הסתדר ב"ה כנאמר לעיל.
א"א לאיפוס מלא ב C2 רק שחזור הגדרות, וזה לא עזר כמובן. -
@בני-0 אמר בעזרה בהגדרת הקיצורים במקשי הניווט בפלאפון סי 2:
@מתחיל-מומחה איך שזכור לי גם איפוס מלא מחזיר את הקיצור להגדרות אלא א"כ הגדרת את הקיצור דרך XML
הסתדר ב"ה כנאמר לעיל.
א"א לאיפוס מלא ב C2 רק שחזור הגדרות, וזה לא עזר כמובן. -
-
@מתחיל-מומחה בקובץ תפריט לא כשר אין אפשרות לאיפוס מלא?!
-
@מתחיל-מומחה בקובץ תפריט לא כשר אין אפשרות לאיפוס מלא?!
@בני-0 אמר בעזרה בהגדרת הקיצורים במקשי הניווט בפלאפון סי 2:
@מתחיל-מומחה בקובץ תפריט לא כשר אין אפשרות לאיפוס מלא?!
לא הבנתי, אתה שואל האם א"א לאפס את הפלאפון בתפריט לא כשר, או אם אני מכניס תפריט לא כשר האם לא מתאפסים כל ההגדרות.
-
@מתחיל-מומחה סה"כ באתי לומר שאפשר לעשות איפוס מלא ע"י שינוי תפריט ללא כשר ואז יש את האופציה לשיחזור הגדרות ואז לעשות איפוס מלא, אבל זה סתם בשביל הידע כי הסתדרת כבר...
-
@אלוף אמר בעזרה בהגדרת הקיצורים במקשי הניווט בפלאפון סי 2:
לי יש C2 מחודש ואין בכלל את האופציה של קיצורים
דהיינו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות