בעיה | מסך שחור עם כיתוב באנגלית - כשמפעילים את המחשב
-
איך אפשר לדלג באופן קבוע על המסך השחור בעת הפעלת המחשב??
כמו כן לוקח למחשב 2 דקות מרגע שעולה שולחן העבודה ועד שהוא
"מתאפס על עצמו"
ומתחיל להגיב מהר...
אשמח לפיתרון דחוף
תודה
@22212 כתב בבעיה | מסך שחור עם כיתוב באנגלית - כשמפעילים את המחשב:
איך אפשר לדלג באופן קבוע על המסך השחור בעת הפעלת המחשב??
צריך להגדיר בBIOS את סדר עליית הBOOT
באם מסודר כנראה בעיה בדיסק -
@22212 כתב בבעיה | מסך שחור עם כיתוב באנגלית - כשמפעילים את המחשב:
איך אפשר לדלג באופן קבוע על המסך השחור בעת הפעלת המחשב??
צריך להגדיר בBIOS את סדר עליית הBOOT
באם מסודר כנראה בעיה בדיסק@משחזר-מידע כתב בבעיה | מסך שחור עם כיתוב באנגלית - כשמפעילים את המחשב:
צריך להגדיר בBIOS את סדר עליית הBOOT
באם מסודר כנראה בעיה בדיסקאפשר טיפונט לפרט??
אני אין לי מושג מה זה BIOS...
זה מדי מסובך??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות