בקשת מידע | האם יש אימולטור שעובד בחסימת אתרוג?
-
אשמח למידע בנושא, אני צריכה ווצאפ על המחשב ללא סמארטפון בחסימת אתרוג, Nox ו bluestucks חסומים לי, יש עוד אפשרות?
@bat כתב בבקשת מידע | האם יש אימולטור שעובד בחסימת אתרוג?:
אשמח למידע בנושא, אני צריכה ווצאפ על המחשב ללא סמארטפון בחסימת אתרוג, Nox ו bluestucks חסומים לי, יש עוד אפשרות?
הסתכלת באתר שלהם?
הם הביאו שם משהו הם עם הסבר.. -
@bat כתב בבקשת מידע | האם יש אימולטור שעובד בחסימת אתרוג?:
אשמח למידע בנושא, אני צריכה ווצאפ על המחשב ללא סמארטפון בחסימת אתרוג, Nox ו bluestucks חסומים לי, יש עוד אפשרות?
הסתכלת באתר שלהם?
הם הביאו שם משהו הם עם הסבר..@שניאור-שמח לאיזה אתר אתה מתכוון?
-
@שניאור-שמח לאיזה אתר אתה מתכוון?
@bat כתב בבקשת מידע | האם יש אימולטור שעובד בחסימת אתרוג?:
@שניאור-שמח לאיזה אתר אתה מתכוון?
-
@bat כתב בבקשת מידע | האם יש אימולטור שעובד בחסימת אתרוג?:
@שניאור-שמח לאיזה אתר אתה מתכוון?
@שניאור-שמח תודה רבה!
-
@שניאור-שמח תודה רבה!
-
@bat כתב בבקשת מידע | האם יש אימולטור שעובד בחסימת אתרוג?:
אשמח למידע בנושא, אני צריכה ווצאפ על המחשב ללא סמארטפון בחסימת אתרוג, Nox ו bluestucks חסומים לי, יש עוד אפשרות?
הסתכלת באתר שלהם?
הם הביאו שם משהו הם עם הסבר..@שניאור-שמח או לחילופים WSA
-
@שניאור-שמח או לחילופים WSA
@אור-יוסף כתב בבקשת מידע | האם יש אימולטור שעובד בחסימת אתרוג?:
@שניאור-שמח או לחילופים WSA
עובד באתרוג?
-
@אור-יוסף כתב בבקשת מידע | האם יש אימולטור שעובד בחסימת אתרוג?:
@שניאור-שמח או לחילופים WSA
עובד באתרוג?
@שניאור-שמח כן מצוין וגם הגוגל פליי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות