בירור | מישהו מזהה את ההודעה הזו של ESET?
-
הם ענו כאן לא הבנתי את התשובה
-
הם ענו כאן לא הבנתי את התשובה
-
@יוסי-מחשבים זה התחליף של מיקרוסופט ל ccleaner
וה AI של ESET זיהה את זה כחשוד.לענ"ד אפשר להתעלם ...
-
@יהודה-12 הסרתי את זה.
כי בפורום של איסט טענו שהדומיין הרשמי הוא דומיין מסויים.
עכשיו אני מוריד מהדומיין הזה, ונראה
https://pcmanager.microsoft.com/en-us -
@יהודה-12 לא משנה.
אישרתי מחיקה, הESET דרש להפעיל מחדש את המחשב - הפעלתי מחדש, הסרתי עם ריבו, עכשיו אני עושה סריקה למחשב עם איסט. ונראה מה יהיה@מישהו12 כתב בבירור | מישהו מזהה את ההודעה הזו של ESET?:
@יהודה-12 לא משנה.
אישרתי מחיקה, הESET דרש להפעיל מחדש את המחשב - הפעלתי מחדש, הסרתי עם ריבו, עכשיו אני עושה סריקה למחשב עם איסט. ונראה מה יהיהיש טענות שזה נבנה ע"י חברה סינית וניתן למיקרוסופט, לא מידיעה אבל כך שמעתי.
התקנתי דרך הסטור ועלה לי ההודעה תכל'ס הסרתי וזהו. -
@מישהו12 כתב בבירור | מישהו מזהה את ההודעה הזו של ESET?:
@יהודה-12 לא משנה.
אישרתי מחיקה, הESET דרש להפעיל מחדש את המחשב - הפעלתי מחדש, הסרתי עם ריבו, עכשיו אני עושה סריקה למחשב עם איסט. ונראה מה יהיהיש טענות שזה נבנה ע"י חברה סינית וניתן למיקרוסופט, לא מידיעה אבל כך שמעתי.
התקנתי דרך הסטור ועלה לי ההודעה תכל'ס הסרתי וזהו. -
@MERS כתב בבירור | מישהו מזהה את ההודעה הזו של ESET?:
יש טענות שזה נבנה ע"י חברה סינית וניתן למיקרוסופט, לא מידיעה אבל כך שמעתי.
זכור לי שבהתחלה זה אכן היה זמין רק בסינית
@מוטי-זהב כתב בבירור | מישהו מזהה את ההודעה הזו של ESET?:
@MERS כתב בבירור | מישהו מזהה את ההודעה הזו של ESET?:
יש טענות שזה נבנה ע"י חברה סינית וניתן למיקרוסופט, לא מידיעה אבל כך שמעתי.
זכור לי שבהתחלה זה הכן היה זמין רק בסינית
יפנית
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
