בקשת מידע | תוכנה שקוראת אפליקציות באנדרואיד נמוך. משהו מכיר??
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אימולטור?
@יוסף-אלחנן כן
-
@החפץ-בעילום-שם-0 פשוט יש לי משחק והוא כל פתיחה פשוט נפתח ואחרי רגע נסגר
-
@החפץ-בעילום-שם-0 פשוט יש לי משחק והוא כל פתיחה פשוט נפתח ואחרי רגע נסגר
@החפץ-בעילום-שם-0 ומי אמר שזה קשור לאנדרואיד נמוך?
-
@החפץ-בעילום-שם-0 ומי אמר שזה קשור לאנדרואיד נמוך?
@יוסף-אלחנן או שהמשחק כבד לו יש לך תוכנה ממירה לאנדרואיד יותר נמוך
-
@יוסף-אלחנן או שהמשחק כבד לו יש לך תוכנה ממירה לאנדרואיד יותר נמוך
@החפץ-בעילום-שם-0 יש אפשרות לשנמך אפליקציות
אבל לדעתי משהו באפליקציה או באימולטור לא טוב, אם האפליקציה מותקנת אז זה לא אמור להיתקע...
-
@החפץ-בעילום-שם-0 יש אפשרות לשנמך אפליקציות
אבל לדעתי משהו באפליקציה או באימולטור לא טוב, אם האפליקציה מותקנת אז זה לא אמור להיתקע...
@יוסף-אלחנן צריך באנדרואיד חיבור מקוון?
-
@יוסף-אלחנן צריך באנדרואיד חיבור מקוון?
@החפץ-בעילום-שם-0
למה אתה מתכוון מקוון? -
@החפץ-בעילום-שם-0
למה אתה מתכוון מקוון?@יוסף-אלחנן חיבור לאינטרנט.
-
@יוסף-אלחנן חיבור לאינטרנט.
@החפץ-בעילום-שם-0 אתה יכול לשלוח לי בפרטי אימולטור אני אנסה
-
@יוסף-אלחנן חיבור לאינטרנט.
@החפץ-בעילום-שם-0 אם אתה רוצה גוגל פליי או אפליקציות שדורשות חיבור רשת, אז כן.
בשביל סתם אפליקציות ושאר מרעין בישין, לא צריך...
-
@החפץ-בעילום-שם-0 אתה יכול לשלוח לי בפרטי אימולטור אני אנסה
@החפץ-בעילום-שם-0
תעשה חיפוש קצרצר בפורום ותמצא לאין ערוך! -
@החפץ-בעילום-שם-0
תעשה חיפוש קצרצר בפורום ותמצא לאין ערוך!@יוסף-אלחנן חיפשתי לא מצאתי
-
@יוסף-אלחנן חיפשתי לא מצאתי
-
@יוסף-אלחנן יש לך אימולטור לאנדרואיד נמוך??
-
@יוסף-אלחנן יש לך אימולטור לאנדרואיד נמוך??
@החפץ-בעילום-שם-0 עשית חיפוש?
חוץ מזה, מה הכוונה אימולטור לאנדרואיד נמוך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות