בעיה | מקשים שעושים בעיות במחשב נייד HP
-
שלום וברכה,
מה יכול להיות הפתרון למקשים רווח וF6 שעושים בעיות,
לפעמים עובדים ולפעמים לא?
אשמח מאוד לעזרה!
נ.ב. הבעיה כללית, ולא רק באופיס.@מתחיל כתב בבעיה | מקשים שעושים בעיות במחשב נייד HP:
שלום וברכה,
מה יכול להיות הפתרון למקשים רווח וF6 שעושים בעיות,
לפעמים עובדים ולפעמים לא?
אשמח מאוד לעזרה!
נ.ב. הבעיה כללית, ולא רק באופיס.אשמח מאוד לעזרה!
תודה לכל המסייעים!
דגם המחשב HP ProBook 450 G8 Notebook PC
מהדורת מקלדת KBC Version 33.26.00
ניסיתי דרך פותר הבעיות של HP
זה מה שהוא רושם לי
פרטי כשל- - בדיקת מקלדת:
מזהה כשל:
60643K-000C46-MFPV41-G1MD13 -
@מתחיל כתב בבעיה | מקשים שעושים בעיות במחשב נייד HP:
שלום וברכה,
מה יכול להיות הפתרון למקשים רווח וF6 שעושים בעיות,
לפעמים עובדים ולפעמים לא?
אשמח מאוד לעזרה!
נ.ב. הבעיה כללית, ולא רק באופיס.אשמח מאוד לעזרה!
תודה לכל המסייעים!
דגם המחשב HP ProBook 450 G8 Notebook PC
מהדורת מקלדת KBC Version 33.26.00
ניסיתי דרך פותר הבעיות של HP
זה מה שהוא רושם לי
פרטי כשל- - בדיקת מקלדת:
מזהה כשל:
60643K-000C46-MFPV41-G1MD13 -
@מתחיל קרה לי בעבר כמה פעמים שהשקע של המקלדת בתוכו התרופף
פתחתי וחיזקתי אותו [זה גרם שחלק מהמקשים לא יעבדו]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות