בעיה | אדובי בעברית הפסיק לעבוד
-
יש כאן בפורום אדובי בעברית גירסה 10.
התקנתי ב2 מחשבים ואחרי תקופה הפרצה הפסיקה לעבוד.
מה ניתן לעשות?תודה רבה
-
יש כאן בפורום אדובי בעברית גירסה 10.
התקנתי ב2 מחשבים ואחרי תקופה הפרצה הפסיקה לעבוד.
מה ניתן לעשות?תודה רבה
-
@aiib
תנסה את השילוב של אלה
https://f2h.io/bcnhdqrhg47w@ejay כתב בבעיה | אדובי בעברית הפסיק לעבוד:
@aiib
תנסה את השילוב של אלה
https://f2h.io/bcnhdqrhg47wיש הוראות התקנה?
-
@ejay כתב בבעיה | אדובי בעברית הפסיק לעבוד:
@aiib
תנסה את השילוב של אלה
https://f2h.io/bcnhdqrhg47wיש הוראות התקנה?
-
-
-
@aiib
תסיר תתוכנה תריץ תכלי ניקוי
https://swupmf.adobe.com/webfeed/CleanerTool/win/AdobeCreativeCloudCleanerTool.exe
תעשה ריסטארט ,תנטרל תאנטי ווירוס ,תוריד ותתקין
https://mitmachim.top/post/68425
בסיום ההתקנה תתקין את 3 ו 4
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

