דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. מחפש תומך טכני

מחפש תומך טכני

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
4 פוסטים 3 כותבים 216 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנותק
    מ מנותק
    מנצפך
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    (פעם ראשונה שאני נכנס כאן לפורום.
    נראה מאוד יעיל ומקצועי.
    יישר כח למנהלים.)


    אני מחפש מישהו שיתן תמיכה ללקוחות שלי (תוכנה לחדרי מחשבים).

    דרישות:

    • ידע במחשבים (ווינדוס)
    • דיבור וקריאה\כתיבה באנגלית (לפחות ברמה סבירה של תקשורת עם אנשים).
    • זמינות בשעות נרחבות יחסית. (כמובן אפשר לתאם עם לשוחח בשעות נוחות).
    • עדיפות גדולה לזמינות בווצאפ או SMS (אני מוכן אולי לממן מכשיר כשר וקו בשביל זה).

    שכר 2,700 ש"ח.

    איפיון התפקיד
    לתת הדרכה ראשונית על השימוש במערכת, ולתת תמיכה במקרה של תקלות.

    יש ימים שבהם אין טלפונים ואין שום פניות, אבל יש גם ימים מוצפים.

    לדעתי אפשר לומר שזה בממוצע בסה"כ שעה וקצת ביום (כולל שישי).

    המעוניין נא לפנות אלי ל
    avram.eps@gmail.com

    תודה רבה.

    זלמןז 1 2 תגובות תגובה אחרונה
    6
    • מ מנצפך

      (פעם ראשונה שאני נכנס כאן לפורום.
      נראה מאוד יעיל ומקצועי.
      יישר כח למנהלים.)


      אני מחפש מישהו שיתן תמיכה ללקוחות שלי (תוכנה לחדרי מחשבים).

      דרישות:

      • ידע במחשבים (ווינדוס)
      • דיבור וקריאה\כתיבה באנגלית (לפחות ברמה סבירה של תקשורת עם אנשים).
      • זמינות בשעות נרחבות יחסית. (כמובן אפשר לתאם עם לשוחח בשעות נוחות).
      • עדיפות גדולה לזמינות בווצאפ או SMS (אני מוכן אולי לממן מכשיר כשר וקו בשביל זה).

      שכר 2,700 ש"ח.

      איפיון התפקיד
      לתת הדרכה ראשונית על השימוש במערכת, ולתת תמיכה במקרה של תקלות.

      יש ימים שבהם אין טלפונים ואין שום פניות, אבל יש גם ימים מוצפים.

      לדעתי אפשר לומר שזה בממוצע בסה"כ שעה וקצת ביום (כולל שישי).

      המעוניין נא לפנות אלי ל
      avram.eps@gmail.com

      תודה רבה.

      זלמןז מנותק
      זלמןז מנותק
      זלמן
      צוות פיקוח
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @מנצפך ברוך הבא!
      מנצפך צופים אמרום..

      כאן כדי לעזור!
      ؜

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      3
      • מ מנצפך

        (פעם ראשונה שאני נכנס כאן לפורום.
        נראה מאוד יעיל ומקצועי.
        יישר כח למנהלים.)


        אני מחפש מישהו שיתן תמיכה ללקוחות שלי (תוכנה לחדרי מחשבים).

        דרישות:

        • ידע במחשבים (ווינדוס)
        • דיבור וקריאה\כתיבה באנגלית (לפחות ברמה סבירה של תקשורת עם אנשים).
        • זמינות בשעות נרחבות יחסית. (כמובן אפשר לתאם עם לשוחח בשעות נוחות).
        • עדיפות גדולה לזמינות בווצאפ או SMS (אני מוכן אולי לממן מכשיר כשר וקו בשביל זה).

        שכר 2,700 ש"ח.

        איפיון התפקיד
        לתת הדרכה ראשונית על השימוש במערכת, ולתת תמיכה במקרה של תקלות.

        יש ימים שבהם אין טלפונים ואין שום פניות, אבל יש גם ימים מוצפים.

        לדעתי אפשר לומר שזה בממוצע בסה"כ שעה וקצת ביום (כולל שישי).

        המעוניין נא לפנות אלי ל
        avram.eps@gmail.com

        תודה רבה.

        1 מנותק
        1 מנותק
        1011
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי 1011
        #3

        @מנצפך אמר במחפש תומך טכני:

        דיבור וקריאה\כתיבה באנגלית (לפחות ברמה סבירה של תקשורת עם אנשים).

        דיבור באנגלית קריטי לתפקיד?

        זמינות בשעות נרחבות יחסית. (כמובן אפשר לתאם עם לשוחח בשעות נוחות).

        זה סותר את הסוגריים, לא? אשמח להבהרה, הרי אני מניח שאין כוונתך לשלם רק 2700 ש"ח עבור מישהו שיהיה מחויב לתפקיד 12 שעות ביממה.

        אבל יש גם ימים מוצפים.

        שזה אומר? כמה שעות עלול להיות ביום? עלול להיות ימים מוצפים בלי הודעה מוקדמת? שוב הרי אני מניח שאין כוונתך לשלם רק 2700 ש"ח עבור מישהו שיהיה מחויב לתפקיד 12 שעות ביממה. נא הבהר זאת.

        תודה!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מנותק
          מ מנותק
          מנצפך
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנצפך
          #4

          הרעיון הוא כשלקוח מתקשר אני רוצה שהוא יקבל מענה והתייחסות.
          ומבחינתי, אם לתומך אין זמן כעת, הוא יכול לתאם עימו מתי שנוח לו.

          כפי שהסברתי, יש ממוצע של נניח שעה ביום.
          יש ימים שכלל אין פניות של לקוחות.
          אבל יש ימים שפתאום לכמה לקוחות יש תקלה או שאלה.

          זה לא סותר לזה שאני רוצה זמינות גבוהה. שלמקרה שיש בעיה ינתן מענה (לפחות התייחסות) כמה שיותר מהר.

          מבחינת זה העבודה מתאימה כעבודה משנית לאדם שאינו מחוייב כ"כ בשעות.
          כגון טכנאי מחשבים וכדו'

          מקווה שהדברים הובהרו.
          כמובן שלמעוניין יינתן הסבר מלא ומפורט.

          דיבור אנגלית הוא עדיפות גבוהה מאוד.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          2

          • התחברות

          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון
          0
          • חוקי הפורום
          • פופולרי
          • לא נפתר
          • משתמשים
          • חיפוש גוגל בפורום
          • צור קשר