• (פעם ראשונה שאני נכנס כאן לפורום.
    נראה מאוד יעיל ומקצועי.
    יישר כח למנהלים.)


    אני מחפש מישהו שיתן תמיכה ללקוחות שלי (תוכנה לחדרי מחשבים).

    דרישות:

    • ידע במחשבים (ווינדוס)
    • דיבור וקריאה\כתיבה באנגלית (לפחות ברמה סבירה של תקשורת עם אנשים).
    • זמינות בשעות נרחבות יחסית. (כמובן אפשר לתאם עם לשוחח בשעות נוחות).
    • עדיפות גדולה לזמינות בווצאפ או SMS (אני מוכן אולי לממן מכשיר כשר וקו בשביל זה).

    שכר 2,700 ש"ח.

    איפיון התפקיד
    לתת הדרכה ראשונית על השימוש במערכת, ולתת תמיכה במקרה של תקלות.

    יש ימים שבהם אין טלפונים ואין שום פניות, אבל יש גם ימים מוצפים.

    לדעתי אפשר לומר שזה בממוצע בסה"כ שעה וקצת ביום (כולל שישי).

    המעוניין נא לפנות אלי ל
    avram.eps@gmail.com

    תודה רבה.

  • צוות פיקוח מדריכים

    @מנצפך ברוך הבא!
    מנצפך צופים אמרום..


  • @מנצפך אמר במחפש תומך טכני:

    דיבור וקריאה\כתיבה באנגלית (לפחות ברמה סבירה של תקשורת עם אנשים).

    דיבור באנגלית קריטי לתפקיד?

    זמינות בשעות נרחבות יחסית. (כמובן אפשר לתאם עם לשוחח בשעות נוחות).

    זה סותר את הסוגריים, לא? אשמח להבהרה, הרי אני מניח שאין כוונתך לשלם רק 2700 ש"ח עבור מישהו שיהיה מחויב לתפקיד 12 שעות ביממה.

    אבל יש גם ימים מוצפים.

    שזה אומר? כמה שעות עלול להיות ביום? עלול להיות ימים מוצפים בלי הודעה מוקדמת? שוב הרי אני מניח שאין כוונתך לשלם רק 2700 ש"ח עבור מישהו שיהיה מחויב לתפקיד 12 שעות ביממה. נא הבהר זאת.

    תודה!


  • הרעיון הוא כשלקוח מתקשר אני רוצה שהוא יקבל מענה והתייחסות.
    ומבחינתי, אם לתומך אין זמן כעת, הוא יכול לתאם עימו מתי שנוח לו.

    כפי שהסברתי, יש ממוצע של נניח שעה ביום.
    יש ימים שכלל אין פניות של לקוחות.
    אבל יש ימים שפתאום לכמה לקוחות יש תקלה או שאלה.

    זה לא סותר לזה שאני רוצה זמינות גבוהה. שלמקרה שיש בעיה ינתן מענה (לפחות התייחסות) כמה שיותר מהר.

    מבחינת זה העבודה מתאימה כעבודה משנית לאדם שאינו מחוייב כ"כ בשעות.
    כגון טכנאי מחשבים וכדו'

    מקווה שהדברים הובהרו.
    כמובן שלמעוניין יינתן הסבר מלא ומפורט.

    דיבור אנגלית הוא עדיפות גבוהה מאוד.