בקשת מידע | מחיקת חשבון
-
@דני-יש-רק-אחד תוכל לחפש בהגדרות - משתמשים ושם להסיר אותם עם אתה מנהל
@a-y-f
זהו שאין לי במשתמשים שום רשימה...לא מופיע כלום רק הוסף חשבון וכו... -
@a-y-f
זהו שאין לי במשתמשים שום רשימה...לא מופיע כלום רק הוסף חשבון וכו...@דני-יש-רק-אחד
כרגע אני נמצא על חשבון PC מנהל מערכת ולא נותן לי בהגדרות ובמשתמשים שום רשימה...
אני רואה את הרשימה רק שאני עושה התחל ועומד על ה ..PC -
@דני-יש-רק-אחד
כרגע אני נמצא על חשבון PC מנהל מערכת ולא נותן לי בהגדרות ובמשתמשים שום רשימה...
אני רואה את הרשימה רק שאני עושה התחל ועומד על ה ..PC@דני-יש-רק-אחד חשבון מקומי אני רק מציין זה מה שאני נמצא עכשיו
-
@a-y-f
זהו שאין לי במשתמשים שום רשימה...לא מופיע כלום רק הוסף חשבון וכו...@דני-יש-רק-אחד
תחפש בנתיב הזהC:\Users -
@דני-יש-רק-אחד
תחפש בנתיב הזהC:\Users@יוסף-אלחנן
אפשר להסביר..מהזה נתיב? -
@יוסף-אלחנן
אפשר להסביר..מהזה נתיב? -
@יוסף-אלחנן קודם כל תודה על העסזרה...
אוקיי ואז מה?? -
@יוסף-אלחנן קודם כל תודה על העסזרה...
אוקיי ואז מה??@דני-יש-רק-אחד
איך אני מוחק בעצם???
יש לי כמה פרופילים ושמות שאני רוצה למחוק..רוצצה להשאיר רק את ה ..PC חשבון מקומי וזהו -
@דני-יש-רק-אחד
איך אני מוחק בעצם???
יש לי כמה פרופילים ושמות שאני רוצה למחוק..רוצצה להשאיר רק את ה ..PC חשבון מקומי וזהו@דני-יש-רק-אחד תיגש להגדורת משתמשים בלוח הבקרה.

שם תוכל למחוק -
@דני-יש-רק-אחד תיגש להגדורת משתמשים בלוח הבקרה.

שם תוכל למחוק@a-y-f הוא יוכל למחוק?
הוא בחשבון מקומי ולא חשבון מנהל...
@דני-יש-רק-אחד כתב בבקשת מידע | מחיקת חשבון:
חשבון מקומי אני רק מציין זה מה שאני נמצא עכשיו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
