בעיה | מים בשעון !
-
בערב פסח נכנס לי מים בשעון יד כתוצאה מכך המים על הזכוכית מסתירים את המחוגים
למי יש פיתרון איך אפשר ליבש את המים בלי להחליף זכוכית -
בערב פסח נכנס לי מים בשעון יד כתוצאה מכך המים על הזכוכית מסתירים את המחוגים
למי יש פיתרון איך אפשר ליבש את המים בלי להחליף זכוכית- לשים במלח
- לשים מול מפזר חום- לא מידי קרוב!!!!!!
- לשים בקופסא יחד עם השקיקים הקטנים המצורפים לזוג הנעליים.
- לפתוח בזהירות את השעון לנגב את האדים ולסגור- בלי להחליף את הזכוכית!!
-
בערב פסח נכנס לי מים בשעון יד כתוצאה מכך המים על הזכוכית מסתירים את המחוגים
למי יש פיתרון איך אפשר ליבש את המים בלי להחליף זכוכית@אחד-אלוקינו אולי אורז אבל לא מבטיח כשנופל פלאפון למים כך עושים והכל חוזר כתקנו בדוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות