באג | WSA הפסיק לעבוד?
-
-
-
-
-
@aiib אם יש לך חומרים חשובים תעשה גיבוי לפני
-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
פלורידה כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
אצלי עובד.
גם אצלי
תנסה להריץ מחדש התקנה
לא עזר...

-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
פלורידה כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
אצלי עובד.
גם אצלי
תנסה להריץ מחדש התקנה
לא עזר...

-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
@aiib כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
לא עזר...
תפעיל מצב מפתחים
הוא מופעל ובכל אופן זה מה שמופיע לי
-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
@aiib כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
לא עזר...
תפעיל מצב מפתחים
הוא מופעל ובכל אופן זה מה שמופיע לי
-
@דוד-משה-1 עשיתי כבר וזה לא עזר..
-
@דוד-משה-1 עשיתי כבר וזה לא עזר..
-
@aiib כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
עשיתי כבר וזה לא עזר..
תנסה לכבות ולהפעיל ניקוי באגים בהגדרות מפתחים
@דוד-משה-1 כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
@aiib כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
עשיתי כבר וזה לא עזר..
תנסה לחבות ולהפעיל ניקוי באגים בהגדרות מפתחים
זה:

?
-
@דוד-משה-1 כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
@aiib כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
עשיתי כבר וזה לא עזר..
תנסה לחבות ולהפעיל ניקוי באגים בהגדרות מפתחים
זה:

?
-
@דוד-משה-1 לא...
-
@דוד-משה-1 לא...
@aiib כתב בבאג | WSA הפסיק לעבוד?:
@דוד-משה-1 לא...
חייב לאשר ניפוי באגים בחלונית שקופצת לאחר פתיחת ניפוי באגים
אם אתה לא מאשר לא באמת עובד לך ניפוי
אם אתה רוצה עזרה מרחוק בכיף
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות