בעיה | בעיה בהתקנת WSA
-
אני מנסה להתקין WSA כפי שמופיע במדריך כאן, אבל כשאני מפעיל את הקובץ run.bat הוא מבקש אישור מנהל ואז מופיעה השגיאה הבאה:

חיפשתי קצת בפורום וראיתי שאולי זה קשור לחילוץ עם תוכנה לא מתקדמת. אבל אני חילצתי עם winrar הגירסה האחרונה..
מישהו יודע מה הבעיה?
תודה רבה! -
אני מנסה להתקין WSA כפי שמופיע במדריך כאן, אבל כשאני מפעיל את הקובץ run.bat הוא מבקש אישור מנהל ואז מופיעה השגיאה הבאה:

חיפשתי קצת בפורום וראיתי שאולי זה קשור לחילוץ עם תוכנה לא מתקדמת. אבל אני חילצתי עם winrar הגירסה האחרונה..
מישהו יודע מה הבעיה?
תודה רבה!@רפאל-vnkl כתב בבעיה | בעיה בהתקנת WSA:
חיפשתי קצת בפורום וראיתי שאולי זה קשור לחילוץ עם תוכנה לא מתקדמת. אבל אני חילצתי עם winrar הגירסה האחרונה..
מישהו יודע מה הבעיה?
תודה רבה!7zתנסה לחלץ עם
-
@רפאל-vnkl כתב בבעיה | בעיה בהתקנת WSA:
חיפשתי קצת בפורום וראיתי שאולי זה קשור לחילוץ עם תוכנה לא מתקדמת. אבל אני חילצתי עם winrar הגירסה האחרונה..
מישהו יודע מה הבעיה?
תודה רבה!7zתנסה לחלץ עם
@דוד-משה-1 ניסיתי, נותן את אותה שגיאה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות