בעיה | המחשב לא עולה
-
טוב עכשיו איך אני יכול לתקן את זה
-
סליחה פשוט יש לי מתקן של כתיבה במקלדת ולא התכוונתי מחקתי אלא ניקתי
@ניתאי-בן-שושן יש צפצוף שמדליקים את המשב? ("טיט")
כי אם לא זה בעיה של הזיכרון ראם -
לא אין לי בכלל צפצוף
-
לא אין לי בכלל צפצוף
@ניתאי-בן-שושן תדחוף חזק את הזיכרון ראם למקומו
ותסגור את הסוגרים שלו היטב -
דחפתי הוצאתי החלפתי כלום לא עובד
-
וגם סגרתי טוב
-
יש תשובה או אין
-
זה דחוף אין לי עוד מחשב
-
טוב תודה רבה למי שעזר לי בסוף הסתדרתי אחרי שהוצאתי את הראם כמה פעמים והחלפתי עד שעבד לי תודה רבה
-
@ניתאי-בן-שושן
רק שאני אבין,
הרמת את המאוורר שמעל המעבד וניקית ביניהם??ואם אני משער נכון אז-@ניתאי-בן-שושן כתב בבעיה | המחשב לא עולה:
אז לא ניסיתי בהם אבל לא נראה לי קשור כי לפני המעבד לא היה כל כך חם לעכשיו הוא ממש שורף
ברור!
כי הורדת את המשחה התרמית...
אז איך יתקרר המעבד???
וזו גופא סיבה שהמחשב ימאן להידלק או שיקרוס
ול-@ישראל-142
לרוב, אם הבעייה זה הראם, המחשב מצפצף ציפצופים קצרים(וכשאין צפצוף, ואנחנו יודעים שהראם הוא הבעייתי, כנראה שאין רמקול)
-
-
לא ניקיתי
-
לא ניקיתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות