בעיה | המחשב לא עולה
-
מחקתי עם נייר ואני אציין שנתקע לי חתיכה קטנה בחחבורים של המעבד אבל הוצאתי אותה וזהו
@ניתאי-בן-שושן כתב בבעיה | המחשב לא עולה:
מחקתי עם נייר ואני אציין שנתקע לי חתיכה קטנה בחחבורים של המעבד אבל הוצאתי אותה וזהו
מחקת?
מממה?
במעבד נתקע משהו?
איך? הרי יש מאורר עליו!
אפשר תמונה? -
הוצאתי את המאורר ואז מחקתי את המאורר ועל הדרך גם מחקתי את המעבד
-
הוצאתי את המאורר ואז מחקתי את המאורר ועל הדרך גם מחקתי את המעבד
-
לא הבנתי
-
מה אמרת
-
מה אמרת
@ניתאי-בן-שושן כתב בבעיה | המחשב לא עולה:
מה אמרת
איך אפשר למחוק חלקים של מחשב?
?How can you delete parts of a computer -
לא מחקתי חלקים
-
הוצאתי את המאורר ואז מחקתי את המאורר ועל הדרך גם מחקתי את המעבד
@ניתאי-בן-שושן כתב בבעיה | המחשב לא עולה:
הוצאתי את המאורר ואז מחקתי את המאורר ועל הדרך גם מחקתי את המעבד
-
לא מחקתי חלקים
-
סליחה פשוט יש לי מתקן של כתיבה במקלדת ולא התכוונתי מחקתי אלא ניקתי
-
סליחה פשוט יש לי מתקן של כתיבה במקלדת ולא התכוונתי מחקתי אלא ניקתי
@ניתאי-בן-שושן כתב בבעיה | המחשב לא עולה:
סליחה פשוט יש לי מתקן של כתיבה במקלדת ולא התכוונתי מחקתי אלא ניקתי
נראה לי שמומלץ שתטפל בבעיה זו טרם הטיפול בכל שאר הבעיות




-
סליחה פשוט יש לי מתקן של כתיבה במקלדת ולא התכוונתי מחקתי אלא ניקתי
-
טוב עכשיו איך אני יכול לתקן את זה
-
סליחה פשוט יש לי מתקן של כתיבה במקלדת ולא התכוונתי מחקתי אלא ניקתי
@ניתאי-בן-שושן יש צפצוף שמדליקים את המשב? ("טיט")
כי אם לא זה בעיה של הזיכרון ראם -
לא אין לי בכלל צפצוף
-
לא אין לי בכלל צפצוף
@ניתאי-בן-שושן תדחוף חזק את הזיכרון ראם למקומו
ותסגור את הסוגרים שלו היטב -
דחפתי הוצאתי החלפתי כלום לא עובד
-
וגם סגרתי טוב
-
יש תשובה או אין
-
זה דחוף אין לי עוד מחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות