שאלה | העברת אפליקציות מהנגן למחשב חשוב לי מאוד!
-
במנהל הקבצים פלוס אתה יכול להדגיש את הכול בכחול ולעשות שיתוף גם אם לא
אני לא יודע איזה פלאפון יש לך אבל מסתמא הכול נשמת באיחסון פנימי תעשה העתק של התקיה הראשונה והשניה למחשב ודרך שם תפעיל את האפליקציה
||ניסיתי בכמה מכשירים וזה עובד|| -
במנהל הקבצים פלוס אתה יכול להדגיש את הכול בכחול ולעשות שיתוף גם אם לא
אני לא יודע איזה פלאפון יש לך אבל מסתמא הכול נשמת באיחסון פנימי תעשה העתק של התקיה הראשונה והשניה למחשב ודרך שם תפעיל את האפליקציה
||ניסיתי בכמה מכשירים וזה עובד||@שמואל-רבינוביץ תודה יש לי מנהל קבצים פלוס עשיתי את זה עבד מצוין תודה רבה (אם היה לי מספיק קרדיטים הייתי עושה לכם לייק
) -
@שמואל-רבינוביץ תודה יש לי מנהל קבצים פלוס עשיתי את זה עבד מצוין תודה רבה (אם היה לי מספיק קרדיטים הייתי עושה לכם לייק
) -
סתם שתדע אם יש לך מצב מפתחים פתוח אז אתה פשוט מחבר תפלאפון נותן גישה לניפוי באגים ויש תוכנה שפשוט מראה לך את כל האפליקציות וגם אפשר להתקין דרכה אפליקציות
-
-
@אבאלה כתב בשאלה | העברת אפליקציות מהנגן למחשב חשוב לי מאוד!:
@פדאל להבא תדע שיש אפליקציה שמייצאת אפליקציה מותקנת לAPK
יש לי אותה רק שאני מנסה לשלוח הוא כותב לי שאין לי במחשב כפי לשונו "אתה לא יכול להתחבר אם מכשיר היעד כי חסר לו (FDP OBEX) פרופיל דחיפת אובייקט OBEX (OPP) של שירותי בלוטוס"
שו אהדה? [ולדוברי עברית שביננו-מה זה מה הוא רוצה ממני].
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות