עזרה | לא מצליח להתחבר לWIFI שלי
-
אני מנסה להתחבר אך צריך להציג סיסמא ואני לא יודע מה הסיסמא
וא"א לבדוק דרך המחשב מה הסיסמא
כי אפשר לבדוק דרכו רק אם אתה מחובר כבר לWIFI ואני לא מצליח
וגם לא רשום לי את הסיסמא בסטיק
אשמח לעזרה!@צבי-אריאל יש בפורום תוכנה של @es0583292679 בדיוק לכזה דבר.
-
אם יש לך ווינדוס אז בצד שמאל למטה יש לך או את סימן הרשת שדרכו אתה מגיע להגדרות רשת ושם בודק מה הסיסמה
או הכי בצד שמאל בסימן ההודעות שם אתה גם מגיע להגדרות -
אני מנסה להתחבר אך צריך להציג סיסמא ואני לא יודע מה הסיסמא
וא"א לבדוק דרך המחשב מה הסיסמא
כי אפשר לבדוק דרכו רק אם אתה מחובר כבר לWIFI ואני לא מצליח
וגם לא רשום לי את הסיסמא בסטיק
אשמח לעזרה!@צבי-אריאל האם זוהי רשת חדשה?
האם היו חיבורים מוצלחים קודמים?
האם יש לך גישה לראוטר? -
@צבי-אריאל האם זוהי רשת חדשה?
האם היו חיבורים מוצלחים קודמים?
האם יש לך גישה לראוטר? -
@a-y-f
בוקר טוב!
כן זה התחבר בהתחלה
ויש לי גישה לזה אך צריך כל פעם להכניס את הסיסמא
וזה לא נשאר חיבור קבוע שמתחבר אוטמטית@צבי-אריאל תריץ את זה ( אחד ממשתמשי הפורום יצר את ואיני זוכר מי )
גילוי-סיסמאות-רשת-אלחוטית.bat
ולהשאר מחובר תמיד יש אופציה כשמתחברים לוויפי לבחור להתחבר תמיד לרשת זו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות