בעיה | לא מצליח לפתוח תוכנות במחשב (את חלקם)
-
@עזיז
בזמן שזה מופיע תלחץ
CTRL+ALT+DEL
תאתר את זה nsis error installer
תלחץ קליק ימני ופתח מיקום קובץ
זאת הכנראה התוכנה הבעייתית -
@עזיז כתב בבעיה | לא מצליח לפתוח תוכנות במחשב (את חלקם):
@ejay אצלי אין את זה
אין כזה דבר
יכול להיות שאצלך קוראים לזה Delete -
@עזיז אתה על מחשב נייד?
@יוסף-אלחנן ודאי
-
@יוסף-אלחנן ודאי
-
@יוסף-אלחנן ודאי
-
@a-y-f כתב בבעיה | לא מצליח לפתוח תוכנות במחשב (את חלקם):
האם במחשב אחר אם אותם קבצים זה כן נפתח?
בפשטות התשובה שהוא יענה היא כן, כי היה פוסט אחר שבו הוא הזכיר את הבעיה הזאת כבדרך אגב, שהתוכנה שהבאתי לו שם לא עובדת לו. (שאצלי היא כן עובדת..)
@ejay כתב בבעיה | לא מצליח לפתוח תוכנות במחשב (את חלקם):
תלחץ
CTRL+ALT+DELאפשר ללחוץ על CTRL+SHIFT+ESC, זה מביא אותך ישירות למנהל המשימות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
