בירור | נגן אנדרואיד בירור
-
אשמח לדעת למי שכבר משתמש עם נגן שיש בו מצלמה באזור ה 260 ש"יח עם מערכת אנדרואיד
או הכי טוב ללא מערכת אנדרואיד אשמח לקבל חחות דעת מאוד נחוץ לי לצילומי מסמכים וכדומה וחשוב שיהיה ברור תודה -
משהוא מכיר את זה יכול לתת לי וחות דעת
במפרט כתוב מסך 4 הכוונה לאינץ לא כל כל מובן
בקשה אחרונה יש לך נגן מצלמה ואין מה לעשות איתו אני קונה מימך אין לי כוח לחכות להזמנה אשמח לתגובות
1raheldoeb@gmail.com -
משהוא מכיר את זה יכול לתת לי וחות דעת
במפרט כתוב מסך 4 הכוונה לאינץ לא כל כל מובן
בקשה אחרונה יש לך נגן מצלמה ואין מה לעשות איתו אני קונה מימך אין לי כוח לחכות להזמנה אשמח לתגובות
1raheldoeb@gmail.com
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות