בעיה | נעלם האפשרות לwi fi במחשב
-
@yedidia058
תוריד את הקובץ הזה
wi fi.bat
ותפעיל...תעדכן
@יוסף-אלחנן זה מה שזה מראה לי:

-
@יוסף-אלחנן זה מה שזה מראה לי:

@yedidia058 אז אין לך בכלל ווי פיי...
כי לי הוא נותן

-
@yedidia058 אז אין לך בכלל ווי פיי...
כי לי הוא נותן

@יוסף-אלחנן אז מה אפשר לעשות?
-
@יוסף-אלחנן אז מה אפשר לעשות?
@yedidia058 עשית את כל מה שאמרו לך לעייל?
דרייברים, התקנה, צילום מסך למנהל התקנים וכו'...
-
@yedidia058 עשית את כל מה שאמרו לך לעייל?
דרייברים, התקנה, צילום מסך למנהל התקנים וכו'...
@יוסף-אלחנן האמת שלא הכל
-
@יוסף-אלחנן האמת שלא הכל
@yedidia058 אז קדימה!
לעבודה! -
@yedidia058 אז קדימה!
לעבודה!@יוסף-אלחנן משהו שגיליתי עכשיו:
וכשאני מפעיל זה שוב חוזר להיות לא מופעל... -
@יוסף-אלחנן משהו שגיליתי עכשיו:
וכשאני מפעיל זה שוב חוזר להיות לא מופעל...@yedidia058 נטפרי...

-
@yedidia058 נטפרי...

@יוסף-אלחנן מתי תוכל לראות את זה?
-
@יוסף-אלחנן מתי תוכל לראות את זה?
תנסה להעלות את התמונה שוב...
-
תנסה להעלות את התמונה שוב...
-
@yedidia058
אז כנראה חסר לו דרייברים...סתם, מה יקרה אם תריץ את זה כמנהל?
wi-fi.bat -
@yedidia058
אז כנראה חסר לו דרייברים...סתם, מה יקרה אם תריץ את זה כמנהל?
wi-fi.bat@יוסף-אלחנן ניסיתי כבר להפעיל את זה, זה שונה אם אני מפעיל כמנהל?
-
@יוסף-אלחנן ניסיתי כבר להפעיל את זה, זה שונה אם אני מפעיל כמנהל?
-
יש לי מחשב של asus ונעלם לי לאחרונה הסמל של הwi fi במחשב ככה שאין דרך להתחבר לאינטרנט. אשמח לעזרה. תודה!
@yedidia058 תנסה לעשות איפוס רשת.
לי זה עזר -
@yedidia058 אני מאמין לך שאין את האייקון של הwi fi
אבל תעשה את מה ש @משה-מזרחי אמר
@משה-מזרחי כתב בבעיה | נעלם האפשרות לwi fi במחשב:
@yedidia058
חפש בהתחל מנהל התקנים
מתאמי רשת
צלםואז תצלם..
פוסט זה נמחק! -
@yedidia058 אני מאמין לך שאין את האייקון של הwi fi
אבל תעשה את מה ש @משה-מזרחי אמר
@משה-מזרחי כתב בבעיה | נעלם האפשרות לwi fi במחשב:
@yedidia058
חפש בהתחל מנהל התקנים
מתאמי רשת
צלםואז תצלם..
@יוסף-אלחנן זה התמונה של מנהל ההתקנים:

-
@יוסף-אלחנן זה התמונה של מנהל ההתקנים:

@yedidia058 תתייג את משה מזרחי...
-
@yedidia058 תתייג את משה מזרחי...
@יוסף-אלחנן איך עושים את זה?
-
@יוסף-אלחנן איך עושים את זה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

