בקשת מידע | הזמנתי נגן מעלי אם אפשר חוות דעת
-
@יוני-10 כתב בבקשת מידע | הזמנתי נגן מעלי אם אפשר חוות דעת:
אז אתה יכול ללהגיד לי אם יש שם עיברית
כן, יש
-
-
@יוני-10 כתב בבקשת מידע | הזמנתי נגן מעלי אם אפשר חוות דעת:
@משה-ש
תגיד לי איך אני פותח את ההחור של הכרטיסאם הסיכה המצורפת, דוחפים בחור, עד שאתה בעצם לוחץ על משהו פנימי, וזה קופץ טיפה החוצה
וכן - יש לזה עברית
באגב, האם יש ל רום מקורי של המכשיר? -
@יוני-10 כתב בבקשת מידע | הזמנתי נגן מעלי אם אפשר חוות דעת:
@משה-ש
מה זה רום
כן זה כבר אצלי הטלפוןהקושחה של המכשיר
יש מצב שתבקש את זה מהמוכר?
צריך את זה כדי לעשות רוט -
@יוני-10 כתב בבקשת מידע | הזמנתי נגן מעלי אם אפשר חוות דעת:
@משה-ש
אני יכול לגבות את שליעשית את זה?
האם המכשיר שלך עבר רוט?
אם כן תעזור לי לעשות גם
תודה@משה-ש כתב בבקשת מידע | הזמנתי נגן מעלי אם אפשר חוות דעת:
עשית את זה?
האם המכשיר שלך עבר רוט?לא
תחפש במדריכים יש הרבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות