בקשת מידע | הצילו! הסרתי את הבלוטוס מהסיסטם, וא"א להחזיר!!!
-
-
-
-
@מומחה-על תתן לו הרשאות
בטוח שלא הסרת גם את הקובץ הנוסף, odex? -
@Ykingsmart @פראירי
א. לא היה ODEX
ב. איך נותנים הרשאות? -
@מומחה-על
בבקשה מדריך מסודר
https://mitmachim.top/topic/54421/מדריך-הרשאות-לקבצי-מערכת -
מ מומחה על סימן נושא זה כשאלה ב
-
@מומחה-על
אתה יכול לדעת את סוג ההרשאות שאתה צריך
אם תסתכל בקבצים באותה תקייה איזה הרשאות יש להם -
@מומחה-על כתב בבקשת מידע | הצילו! הסרתי את הבלוטוס מהסיסטם, וא"א להחזיר!!!:
@פראירי באיזה תיקיה, ה-APP?
בתיקייה שממנה הסרת את הבלוטוס
-
מ מומחה על סימן נושא זה כנפתר ב
-
מ מומחה על סימן נושא זה כנפתר ב
-
מ מומחה על סימן נושא זה כנפתר ב
-
מ מומחה על סימן נושא זה כנפתר ב
-
מ מומחה על סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
