בירור | אנדרואיד 13 לf21 pro
-
@TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
It worked. Now I'll try the Android 13 update and update you when I successfully install gapps.
Thanks againתצרוב את הגירסא ב format all + download
תפתח בוטלאודור
תצרוב רק את מחיצת super של האנדרואיד 13 דרך fastboot ולא עם sp flash -
@אני-אני-אני
It fails without giving me a reason...
What do you think?

-
@TripleU
צרבת את הגירסא מהקישור למעלה במצב format all + download ופתחת בוטלאודור אח"כ? -
@TripleU
צרבת את הגירסא מהקישור למעלה במצב format all + download ופתחת בוטלאודור אח"כ? -
@אני-אני-אני
Yup. I'm not sure I unlocked the bootloader. I allowed OEM unlocking in developer options..@TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
Yup. I'm not sure I unlocked the bootloader. I allowed OEM unlocking in developer options..
זה לא מספיק.
צריך לפתוח בוטלואדר על ידי MTKCLIENT.
https://github.com/bkerler/mtkclient -
@TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
Yup. I'm not sure I unlocked the bootloader. I allowed OEM unlocking in developer options..
זה לא מספיק.
צריך לפתוח בוטלואדר על ידי MTKCLIENT.
https://github.com/bkerler/mtkclient@מישהו12
@TripleU
יש כלי שפותח את זה בלי בעיות
דרך mtk client לא תמיד עובד חלק@TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
The update to the f22 pro
איזה עדכון?
מה שהבאת זה ל pro plus לא מתאים -
@מישהו12
@TripleU
יש כלי שפותח את זה בלי בעיות
דרך mtk client לא תמיד עובד חלק@TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
The update to the f22 pro
איזה עדכון?
מה שהבאת זה ל pro plus לא מתאים@אני-אני-אני כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
יש כלי שפותח את זה בלי בעיות
הוא מבוסס MTKCLIENT ופחות טוב ממנו.
-
@אני-אני-אני כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
יש כלי שפותח את זה בלי בעיות
הוא מבוסס MTKCLIENT ופחות טוב ממנו.
-
@מישהו12
Ok. I feel like an idiot lol... I'll follow every step. BTW, can you upload the "buggy" version of the f21 pro - Android 13? I wanna check it out. Thanks so much for everything.
Also to @אני-אני-אני@TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
@מישהו12
Ok. I feel like an idiot lol... I'll follow every step. BTW, can you upload the "buggy" version of the f21 pro - Android 13? I wanna check it out. Thanks so much for everything.
Also to @אני-אני-אניbuggy version? what do you mean?
-
@TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
@מישהו12
Ok. I feel like an idiot lol... I'll follow every step. BTW, can you upload the "buggy" version of the f21 pro - Android 13? I wanna check it out. Thanks so much for everything.
Also to @אני-אני-אניbuggy version? what do you mean?
-
@מישהו12
You said that you had another ROM with Google play services. But it had to much bugs -
-
@אני-אני-אני כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
יש כלי שפותח את זה בלי בעיות
הוא מבוסס MTKCLIENT ופחות טוב ממנו.
@מישהו12 כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
הוא מבוסס MTKCLIENT
ידוע
@מישהו12 כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
ופחות טוב ממנו.
למה אתה חושב כך? הפוך אפשר לפתוח איתו בוטלאודור אפילו בלי לאפשר ביטול oem במפתחים ללא איפוס וללא צריבת vbmete
-
@מישהו12 כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
הוא מבוסס MTKCLIENT
ידוע
@מישהו12 כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
ופחות טוב ממנו.
למה אתה חושב כך? הפוך אפשר לפתוח איתו בוטלאודור אפילו בלי לאפשר ביטול oem במפתחים ללא איפוס וללא צריבת vbmete
@אני-אני-אני כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
בלי לאפשר ביטול oem במפתחים
לא צריך גם בMTKCLIENT
@אני-אני-אני כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
וללא צריבת vbmete
אחד מהשניים:
או שהוא צורב בעצמו ריק או שחייבים.
זה חלק אחר בהגבלות של אנדרואיד, לא בבוטלואדר. -
@אני-אני-אני כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
בלי לאפשר ביטול oem במפתחים
לא צריך גם בMTKCLIENT
@אני-אני-אני כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
וללא צריבת vbmete
אחד מהשניים:
או שהוא צורב בעצמו ריק או שחייבים.
זה חלק אחר בהגבלות של אנדרואיד, לא בבוטלואדר. -
@אני-אני-אני כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
בלי לאפשר ביטול oem במפתחים
לא צריך גם בMTKCLIENT
@אני-אני-אני כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
וללא צריבת vbmete
אחד מהשניים:
או שהוא צורב בעצמו ריק או שחייבים.
זה חלק אחר בהגבלות של אנדרואיד, לא בבוטלואדר.@מישהו12 כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
או שהוא צורב בעצמו ריק או שחייבים.
ודאי שהוא צורב בעצמו, כוונתי שזה יותר פשוט ומתבצע באותו פעולה של הפתיחה שגם היא מצריכה רק הפעלה של קובץ
@מישהו12 כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
לא צריך גם בMTKCLIENT
יכול להיות לא בדקתי
-
@מישהו12
ניסיתי את האפליקציה הזו. זה לא עובד. אני לא מצליח להבין את זה. זה בפורמט .CMD
נָכוֹן? -
@אני-אני-אני כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
בלי לאפשר ביטול oem במפתחים
לא צריך גם בMTKCLIENT
@אני-אני-אני כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:
וללא צריבת vbmete
אחד מהשניים:
או שהוא צורב בעצמו ריק או שחייבים.
זה חלק אחר בהגבלות של אנדרואיד, לא בבוטלואדר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות