דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  5. עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
  6. בירור | אנדרואיד 13 לf21 pro

בירור | אנדרואיד 13 לf21 pro

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי f21 pro ו +f21 pro
69 פוסטים 6 כותבים 4.4k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אני אני אני

    @TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

    עדיין לא. זה נראה כמו userdata בנוי לגרסת 32GB

    תצרוב רק super

    @TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

    The problem with the phone was that the USB charging port was broken.

    אפשר צילום?

    @TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

    Do you have the link to a stock ROM for the f21 pro?

    https://mitmachim.top/topic/70754/מדריך-הוצאה-מבריק-הדרך-הקלה

    TripleUT מנותק
    TripleUT מנותק
    TripleU
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #41

    @אני-אני-אני
    That link sends me to a famous xda tutorial that I'd known for years. Flashing only super doesn't help. So do you have a ready ROM for me? I'm sorry for making crazy but I have no choice...

    www.tripleu.org

    מישהו12מ א 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • TripleUT TripleU

      @אני-אני-אני
      That link sends me to a famous xda tutorial that I'd known for years. Flashing only super doesn't help. So do you have a ready ROM for me? I'm sorry for making crazy but I have no choice...

      מישהו12מ מנותק
      מישהו12מ מנותק
      מישהו12
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #42

      @TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

      That link sends me to a famous xda tutorial that I'd known for years

      אז תשתמש בו, מה הבעיה?

      הבלוג שלי
      https://aiv-dev.com/he-IL/

      TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מישהו12מ מישהו12

        @TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

        That link sends me to a famous xda tutorial that I'd known for years

        אז תשתמש בו, מה הבעיה?

        TripleUT מנותק
        TripleUT מנותק
        TripleU
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #43

        @מישהו12
        It doesn't work. It's not a whole ROM. Venderboot A and B are missing. And it also says "please enable verified not" which I can't... So all I want is a legit ROM for qin f21 pro

        www.tripleu.org

        TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • TripleUT TripleU

          @אני-אני-אני
          That link sends me to a famous xda tutorial that I'd known for years. Flashing only super doesn't help. So do you have a ready ROM for me? I'm sorry for making crazy but I have no choice...

          א מנותק
          א מנותק
          אני אני אני
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני אני
          #44

          @TripleU
          לא זה לא הקבצים מ xda שחסר בהם vendor boot אלה קבצים אחרים ומלאים
          לגביי השגיאה של הפעלת האימות תבחר ב format all + download, או פשוט תעקוב אחרי המדריך

          TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א אני אני אני

            @TripleU
            לא זה לא הקבצים מ xda שחסר בהם vendor boot אלה קבצים אחרים ומלאים
            לגביי השגיאה של הפעלת האימות תבחר ב format all + download, או פשוט תעקוב אחרי המדריך

            TripleUT מנותק
            TripleUT מנותק
            TripleU
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי TripleU
            #45

            @אני-אני-אני
            Omg 😱.
            When I open the link through the mitmachim app, it just takes me to the most recent website I visited. And that was that XDA website. I just tried with a browser and I reached the Google drive file. Sorry for
            the confusion and thank you
            It worked. Now I'll try the Android 13 update and update you when I successfully install gapps.
            Thanks again

            www.tripleu.org

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • TripleUT TripleU

              @מישהו12
              It doesn't work. It's not a whole ROM. Venderboot A and B are missing. And it also says "please enable verified not" which I can't... So all I want is a legit ROM for qin f21 pro

              TripleUT מנותק
              TripleUT מנותק
              TripleU
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי TripleU
              #46

              @מישהו12
              There's a problem. It says that the userdata.Img is too large. I have the 32gb version. You think it matters?
              I can edit it with a ROM editer and remove some
              applications. It's called moguRomzhushou.
              Try it out

              www.tripleu.org

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • TripleUT TripleU

                @מישהו12
                There's a problem. It says that the userdata.Img is too large. I have the 32gb version. You think it matters?
                I can edit it with a ROM editer and remove some
                applications. It's called moguRomzhushou.
                Try it out

                א מנותק
                א מנותק
                אני אני אני
                מדריכים
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #47

                @TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

                It worked. Now I'll try the Android 13 update and update you when I successfully install gapps.
                Thanks again

                תצרוב את הגירסא ב format all + download
                תפתח בוטלאודור
                תצרוב רק את מחיצת super של האנדרואיד 13 דרך fastboot ולא עם sp flash

                TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • א אני אני אני

                  @TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

                  It worked. Now I'll try the Android 13 update and update you when I successfully install gapps.
                  Thanks again

                  תצרוב את הגירסא ב format all + download
                  תפתח בוטלאודור
                  תצרוב רק את מחיצת super של האנדרואיד 13 דרך fastboot ולא עם sp flash

                  TripleUT מנותק
                  TripleUT מנותק
                  TripleU
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי TripleU
                  #48

                  @אני-אני-אני
                  It fails without giving me a reason...
                  What do you think?
                  Screenshot 2024-07-02 121652.png

                  www.tripleu.org

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • TripleUT TripleU

                    @אני-אני-אני
                    It fails without giving me a reason...
                    What do you think?
                    Screenshot 2024-07-02 121652.png

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אני אני אני
                    מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #49

                    @TripleU
                    צרבת את הגירסא מהקישור למעלה במצב format all + download ופתחת בוטלאודור אח"כ?

                    TripleUT 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • א אני אני אני

                      @TripleU
                      צרבת את הגירסא מהקישור למעלה במצב format all + download ופתחת בוטלאודור אח"כ?

                      TripleUT מנותק
                      TripleUT מנותק
                      TripleU
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #50

                      @אני-אני-אני
                      Yup. I'm not sure I unlocked the bootloader. I allowed OEM unlocking in developer options..

                      www.tripleu.org

                      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אני אני אני

                        @TripleU
                        צרבת את הגירסא מהקישור למעלה במצב format all + download ופתחת בוטלאודור אח"כ?

                        TripleUT מנותק
                        TripleUT מנותק
                        TripleU
                        מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #51

                        @אני-אני-אני
                        What do you say To this website? The update to the f22 pro came from here. Did you try this?

                        www.tripleu.org

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • TripleUT TripleU

                          @אני-אני-אני
                          Yup. I'm not sure I unlocked the bootloader. I allowed OEM unlocking in developer options..

                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12מ מנותק
                          מישהו12
                          מדריכים
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #52

                          @TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

                          Yup. I'm not sure I unlocked the bootloader. I allowed OEM unlocking in developer options..

                          זה לא מספיק.
                          צריך לפתוח בוטלואדר על ידי MTKCLIENT.
                          https://github.com/bkerler/mtkclient

                          הבלוג שלי
                          https://aiv-dev.com/he-IL/

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מישהו12מ מישהו12

                            @TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

                            Yup. I'm not sure I unlocked the bootloader. I allowed OEM unlocking in developer options..

                            זה לא מספיק.
                            צריך לפתוח בוטלואדר על ידי MTKCLIENT.
                            https://github.com/bkerler/mtkclient

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אני אני אני
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי אני אני אני
                            #53

                            @מישהו12
                            @TripleU
                            יש כלי שפותח את זה בלי בעיות
                            דרך mtk client לא תמיד עובד חלק

                            @TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

                            The update to the f22 pro

                            איזה עדכון?
                            מה שהבאת זה ל pro plus לא מתאים

                            מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • א אני אני אני

                              @מישהו12
                              @TripleU
                              יש כלי שפותח את זה בלי בעיות
                              דרך mtk client לא תמיד עובד חלק

                              @TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

                              The update to the f22 pro

                              איזה עדכון?
                              מה שהבאת זה ל pro plus לא מתאים

                              מישהו12מ מנותק
                              מישהו12מ מנותק
                              מישהו12
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #54

                              @אני-אני-אני כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

                              יש כלי שפותח את זה בלי בעיות

                              הוא מבוסס MTKCLIENT ופחות טוב ממנו.

                              הבלוג שלי
                              https://aiv-dev.com/he-IL/

                              TripleUT א 2 תגובות תגובה אחרונה
                              1
                              • מישהו12מ מישהו12

                                @אני-אני-אני כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

                                יש כלי שפותח את זה בלי בעיות

                                הוא מבוסס MTKCLIENT ופחות טוב ממנו.

                                TripleUT מנותק
                                TripleUT מנותק
                                TripleU
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #55

                                @מישהו12
                                Ok. I feel like an idiot lol... I'll follow every step. BTW, can you upload the "buggy" version of the f21 pro - Android 13? I wanna check it out. Thanks so much for everything.
                                Also to @אני-אני-אני

                                www.tripleu.org

                                מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • TripleUT TripleU

                                  @מישהו12
                                  Ok. I feel like an idiot lol... I'll follow every step. BTW, can you upload the "buggy" version of the f21 pro - Android 13? I wanna check it out. Thanks so much for everything.
                                  Also to @אני-אני-אני

                                  מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12מ מנותק
                                  מישהו12
                                  מדריכים
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #56

                                  @TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

                                  @מישהו12
                                  Ok. I feel like an idiot lol... I'll follow every step. BTW, can you upload the "buggy" version of the f21 pro - Android 13? I wanna check it out. Thanks so much for everything.
                                  Also to @אני-אני-אני

                                  buggy version? what do you mean?

                                  הבלוג שלי
                                  https://aiv-dev.com/he-IL/

                                  TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מישהו12מ מישהו12

                                    @TripleU כתב בבירור | אנדרואיד 13 לf21 pro:

                                    @מישהו12
                                    Ok. I feel like an idiot lol... I'll follow every step. BTW, can you upload the "buggy" version of the f21 pro - Android 13? I wanna check it out. Thanks so much for everything.
                                    Also to @אני-אני-אני

                                    buggy version? what do you mean?

                                    TripleUT מנותק
                                    TripleUT מנותק
                                    TripleU
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי TripleU
                                    #57

                                    @מישהו12
                                    You said that you had another ROM with Google play services. But it had to much bugs

                                    www.tripleu.org

                                    מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • TripleUT TripleU

                                      @מישהו12
                                      You said that you had another ROM with Google play services. But it had to much bugs

                                      מישהו12מ מנותק
                                      מישהו12מ מנותק
                                      מישהו12
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #58

                                      @TripleU פרסמתי בפורום 4PDA
                                      https://4pda.to/forum/index.php?showtopic=1046891&view=findpost&p=115393829

                                      הבלוג שלי
                                      https://aiv-dev.com/he-IL/

                                      TripleUT תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מישהו12מ מישהו12

                                        @TripleU פרסמתי בפורום 4PDA
                                        https://4pda.to/forum/index.php?showtopic=1046891&view=findpost&p=115393829

                                        TripleUT מנותק
                                        TripleUT מנותק
                                        TripleU
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #59

                                        @מישהו12
                                        Is it for 4/64 or for 32GB? Will it work?

                                        www.tripleu.org

                                        מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • TripleUT TripleU

                                          @מישהו12
                                          Is it for 4/64 or for 32GB? Will it work?

                                          מישהו12מ מנותק
                                          מישהו12מ מנותק
                                          מישהו12
                                          מדריכים
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #60

                                          @TripleU
                                          For all

                                          הבלוג שלי
                                          https://aiv-dev.com/he-IL/

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר