שיתוף | דפדפן ARC- התרשמות קצרה
-
@י-פל כתב בשיתוף | דפדפן ARC- התרשמות קצרה:
כעת אני תופס שאין שם תרגם לעברית
אם הוא אכן תומך בתוספים של דפדפן כרום, תתקין את תוסף התרגום של כרום
@מישהו12 כתב בשיתוף | דפדפן ARC- התרשמות קצרה:
@י-פל כתב בשיתוף | דפדפן ARC- התרשמות קצרה:
כעת אני תופס שאין שם תרגם לעברית
אם הוא אכן תומך בתוספים של דפדפן כרום, תתקין את תוסף התרגום של כרום
הוא בהחלט תומך.
אתה מתכוון לזה? זה מתרגם מילים, משפטים, לא דפים!

-
@מישהו12 כתב בשיתוף | דפדפן ARC- התרשמות קצרה:
@י-פל כתב בשיתוף | דפדפן ARC- התרשמות קצרה:
כעת אני תופס שאין שם תרגם לעברית
אם הוא אכן תומך בתוספים של דפדפן כרום, תתקין את תוסף התרגום של כרום
הוא בהחלט תומך.
אתה מתכוון לזה? זה מתרגם מילים, משפטים, לא דפים!

-
@מישהו12 כתב בשיתוף | דפדפן ARC- התרשמות קצרה:
@י-פל כתב בשיתוף | דפדפן ARC- התרשמות קצרה:
כעת אני תופס שאין שם תרגם לעברית
אם הוא אכן תומך בתוספים של דפדפן כרום, תתקין את תוסף התרגום של כרום
הוא בהחלט תומך.
אתה מתכוון לזה? זה מתרגם מילים, משפטים, לא דפים!

-
@י-פל כתב בשיתוף | דפדפן ARC- התרשמות קצרה:
לא משנה כלום, כעת אני תופס שאין שם תרגם לעברית, אז הדפדפן לא שווה בעיני כלום.
יש, מובנה, רק צריך לבחור עברית בהגדרות
chrome://settings/languages
@צדיק-תמים
אצלי משום מה לא עובד
התפריט לחצן ימני כתוב לי בעברית כל היתר אנגלית
ובלי אופציה לתרגום באתרים

-
@צדיק-תמים
אצלי משום מה לא עובד
התפריט לחצן ימני כתוב לי בעברית כל היתר אנגלית
ובלי אופציה לתרגום באתרים

-
@צדיק-תמים

לא מספיק? -
@י-פל כתב בשיתוף | דפדפן ARC- התרשמות קצרה:
אתה מתכוון לזה? זה מתרגם מילים, משפטים, לא דפים!
זה מתרגם דפים

אבל כנראה שצריך להבין אנגלית בשביל זה

-
@צדיק-0 ולכל מי שחיפש תרגום דפים
https://chromewebstore.google.com/detail/מתרגם-תורגם-דפי-אינטרנט-ב/gbefmodhlophhakmoecijeppjblibmie?hl=he&utm_source=ext_sidebar

עוד קטע פחות נח
שאין סימניות ואין גישה להיסטוריה והורדות חוץ מקיצורי דרך -
עוד לא תפסתי מה יש בו שאין בכרום וכו שהוא רוצה להיות תחלופה לכרום בנתיים הוא נשמע יותר דפוק מכרום
-
@צדיק-0 ולכל מי שחיפש תרגום דפים
https://chromewebstore.google.com/detail/מתרגם-תורגם-דפי-אינטרנט-ב/gbefmodhlophhakmoecijeppjblibmie?hl=he&utm_source=ext_sidebar

עוד קטע פחות נח
שאין סימניות ואין גישה להיסטוריה והורדות חוץ מקיצורי דרך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות