gps igo mio c230
-
@אלי-TZA אין לי את הכרטיס.
יש לי את הגיבוי שלו שהעלתי כבר.
רק שחסר קובץ הפעלה בסיומת לא מוכרת לא זוכר אם זה crp או משהו כזה.
אומר לך משהו -
@YANKEV אמר בgps igo mio c230:
@אלי-TZA זה הקודם הישן

התמונה לא עלתה, תעלה שוב.
הקובץ nng לא משמעותי והתוכנה עובדת גם בלעדיו (ובד"כ יוצרת אותו בעצמה בהפעלה הראשונה).
-
@YANKEV כן, צריך לנחש מה היה השם של התיקיה והקובץ בכרטיס המקורי.
בכרטיס החדש אני רואה ששמת טוב את הקבצים, אתה מכבה את המכשיר במתג מאחורה כל פעם לפני שאתה מנסה להפעיל אותו עם הכרטיס? כל פעם אחרי ששינית משהו בכרטיס תכניס אותו למכשיר ואז תכבה במתג מאוחורה ותדליק ואז תנסה להפעיל. -
@YANKEV כן, צריך לנחש מה היה השם של התיקיה והקובץ בכרטיס המקורי.
בכרטיס החדש אני רואה ששמת טוב את הקבצים, אתה מכבה את המכשיר במתג מאחורה כל פעם לפני שאתה מנסה להפעיל אותו עם הכרטיס? כל פעם אחרי ששינית משהו בכרטיס תכניס אותו למכשיר ואז תכבה במתג מאוחורה ותדליק ואז תנסה להפעיל.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


