דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. חשמל - כללי
  3. מוצרי חשמל קטנים
  4. בקשת מידע | החיישן של הגז מכבה את האש

בקשת מידע | החיישן של הגז מכבה את האש

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מוצרי חשמל קטנים
14 פוסטים 4 כותבים 479 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    איינשטיין
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @זאב-לבן @תלת-פאזי קודם כל תודה רבה על היחס!!!
    למעשה, זה שזה קשור לחיישן זו הנחה שלי, יש מצב שזה בכלל משהו אחר?

    ז תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א איינשטיין

      @זאב-לבן @תלת-פאזי קודם כל תודה רבה על היחס!!!
      למעשה, זה שזה קשור לחיישן זו הנחה שלי, יש מצב שזה בכלל משהו אחר?

      ז מנותק
      ז מנותק
      זאב לבן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @איינשטיין מה שתיארת זה בדיוק בעיה בחיישן.

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ז זאב לבן

        @איינשטיין מה שתיארת זה בדיוק בעיה בחיישן.

        א מנותק
        א מנותק
        איינשטיין
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @זאב-לבן 👍 (משום מה אין לי אופציה לתת לייק)

        תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          איינשטיין
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @זאב-לבן @תלת-פאזי
          ניסיתי את שתי הפתרונות (וגם ניסיתי להחזיק את הלחצן 15 שניות לפני שעזבתי), ולא עובד!

          תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א איינשטיין

            @זאב-לבן @תלת-פאזי
            ניסיתי את שתי הפתרונות (וגם ניסיתי להחזיק את הלחצן 15 שניות לפני שעזבתי), ולא עובד!

            תלת פאזית מנותק
            תלת פאזית מנותק
            תלת פאזי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @איינשטיין האש דולקת טוב כמו שצריך?
            כלומר: להבה אחידה סביב כל המבער וללא קפיצות?
            תבדוק האם הלהבה דולקת טוב באיזור החיישן
            יתכן גם שהחיישן הלך, ז"ל😰

            tlata.gam@gmail.com
            אין לי צ'אט!

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א איינשטיין

              @זאב-לבן 👍 (משום מה אין לי אופציה לתת לייק)

              תלת פאזית מנותק
              תלת פאזית מנותק
              תלת פאזי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @איינשטיין כתב בבקשת מידע | החיישן של הגז מכבה את האש:

              (משום מה אין לי אופציה לתת לייק)

              זה למשתמשים מעל 10 מוניטין

              tlata.gam@gmail.com
              אין לי צ'אט!

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • תלת פאזית תלת פאזי

                @איינשטיין האש דולקת טוב כמו שצריך?
                כלומר: להבה אחידה סביב כל המבער וללא קפיצות?
                תבדוק האם הלהבה דולקת טוב באיזור החיישן
                יתכן גם שהחיישן הלך, ז"ל😰

                א מנותק
                א מנותק
                איינשטיין
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי איינשטיין
                #10

                @תלת-פאזי האש דולקת מצוין, כנראה הלך החיישן, תודה רבה!👍 👍

                ש א תלת פאזית 3 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • א איינשטיין

                  @תלת-פאזי האש דולקת מצוין, כנראה הלך החיישן, תודה רבה!👍 👍

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שוע
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @איינשטיין איזה מהפתרונות עזר בסוף ?

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א איינשטיין

                    @תלת-פאזי האש דולקת מצוין, כנראה הלך החיישן, תודה רבה!👍 👍

                    א מנותק
                    א מנותק
                    איינשטיין
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @איינשטיין כתב בבקשת מידע | החיישן של הגז מכבה את האש:

                    כנראה הלך החיישן, תודה רבה!

                    @שוע לא עבד, ומה שכתבתי "האש דולקת מצוין", היינו עד שאני עוזב את הכפתור - כתשובה לזה ששאל האם האש קופצת.
                    אם יעבוד לך משהו, תעדכן!

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א איינשטיין

                      @תלת-פאזי האש דולקת מצוין, כנראה הלך החיישן, תודה רבה!👍 👍

                      תלת פאזית מנותק
                      תלת פאזית מנותק
                      תלת פאזי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @איינשטיין בררתי לך, כנראה שיש אפשרות להחליף את החיישן, אולי זה תלוי בחברות אולי בדגמים, מסתבר שיש גם אפשרות לקנות את זה, אבל אני יותר ממליץ לחפש בתנורים מהפחים....

                      tlata.gam@gmail.com
                      אין לי צ'אט!

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תלת פאזית תלת פאזי

                        @איינשטיין בררתי לך, כנראה שיש אפשרות להחליף את החיישן, אולי זה תלוי בחברות אולי בדגמים, מסתבר שיש גם אפשרות לקנות את זה, אבל אני יותר ממליץ לחפש בתנורים מהפחים....

                        א מנותק
                        א מנותק
                        איינשטיין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @תלת-פאזי כבר הזמנתי טכנאי.
                        ניסיתי, אבל אני לא עד כדי כך מתמחה...
                        |-❤ תודה ענקית על כל העזרה!!!❤

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות

                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • חוקי הפורום
                        • פופולרי
                        • לא נפתר
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • צור קשר