בקשת מידע | החיישן של הגז מכבה את האש
-
@איינשטיין מה שתיארת זה בדיוק בעיה בחיישן.
-
@איינשטיין מה שתיארת זה בדיוק בעיה בחיישן.
-
@איינשטיין האש דולקת טוב כמו שצריך?
כלומר: להבה אחידה סביב כל המבער וללא קפיצות?
תבדוק האם הלהבה דולקת טוב באיזור החיישן
יתכן גם שהחיישן הלך, ז"ל
-
@איינשטיין כתב בבקשת מידע | החיישן של הגז מכבה את האש:
(משום מה אין לי אופציה לתת לייק)
זה למשתמשים מעל 10 מוניטין
-
@איינשטיין האש דולקת טוב כמו שצריך?
כלומר: להבה אחידה סביב כל המבער וללא קפיצות?
תבדוק האם הלהבה דולקת טוב באיזור החיישן
יתכן גם שהחיישן הלך, ז"ל
-
@איינשטיין איזה מהפתרונות עזר בסוף ?
-
@איינשטיין כתב בבקשת מידע | החיישן של הגז מכבה את האש:
כנראה הלך החיישן, תודה רבה!
@שוע לא עבד, ומה שכתבתי "האש דולקת מצוין", היינו עד שאני עוזב את הכפתור - כתשובה לזה ששאל האם האש קופצת.
אם יעבוד לך משהו, תעדכן! -
@איינשטיין בררתי לך, כנראה שיש אפשרות להחליף את החיישן, אולי זה תלוי בחברות אולי בדגמים, מסתבר שיש גם אפשרות לקנות את זה, אבל אני יותר ממליץ לחפש בתנורים מהפחים....
-
@איינשטיין בררתי לך, כנראה שיש אפשרות להחליף את החיישן, אולי זה תלוי בחברות אולי בדגמים, מסתבר שיש גם אפשרות לקנות את זה, אבל אני יותר ממליץ לחפש בתנורים מהפחים....
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
(משום מה אין לי אופציה לתת לייק)
תודה ענקית על כל העזרה!!!