עזרה | igo לא יורד בדרייב
-
@נתןנ אמר בעזרה | igo לא יורד בדרייב:
@MGM-IVR מישהו סורי.
תן את הקישור הראשוני שמשם העתקת את הטקסט כאן
-
-
-
@נתןנ תודה רבה לכולם אבל משום מה אחרי שהתקנתי את זה על הפלאפון משום מה הוא החליט לי שאני גר בירושלים
@נתןנ יש לך שרותי מיקום דלוקים?
אם כן צא החוצה ותחכה בסבלנות עד שיזהה את המיקום -
@נתןנ יש לך שרותי מיקום דלוקים?
אם כן צא החוצה ותחכה בסבלנות עד שיזהה את המיקום@A0533057932 תודה
-
@נתןנ יש לך שרותי מיקום דלוקים?
אם כן צא החוצה ותחכה בסבלנות עד שיזהה את המיקום@A0533057932 אמר בעזרה | igo לא יורד בדרייב:
@נתןנ יש לך שרותי מיקום דלוקים?
אם כן צא החוצה ותחכה בסבלנות עד שיזהה את המיקום@A0533057932 אני מחכה קצת
ואופס מה הפלאפון יצא מהאפליקציה
מה עושים?? -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
