עזרה | igo לא יורד בדרייב
-
@חיים-כהן-1 אמר בעזרה בigo:
זה חסום?
@נתןנ
כבר העליתי שאני לא ירגיש דפוק
https://jumbomail.me/j/wwnA2wR9Z0KH60jשיהיה לטובת האלה אחרי 3 ימים אבל לפני שבוע...
או שנטפרי כבר יעלו על זה שזה שותף במקום ציבורי ויחסמו את זה
אז יהיה את שלך -
@נתןנ אמר בעזרה | igo לא יורד בדרייב:
@MGM-IVR הורדתי הכל המקומות וזה נה שכתוב לי

האם שישהו יכל לעזור לי תודה מראש,מי זה שישהו?
ששאלת אם הוא יכול לעזור? -
@נתןנ אמר בעזרה | igo לא יורד בדרייב:
@MGM-IVR מישהו סורי.
תן את הקישור הראשוני שמשם העתקת את הטקסט כאן
-
-
-
@נתןנ תודה רבה לכולם אבל משום מה אחרי שהתקנתי את זה על הפלאפון משום מה הוא החליט לי שאני גר בירושלים
@נתןנ יש לך שרותי מיקום דלוקים?
אם כן צא החוצה ותחכה בסבלנות עד שיזהה את המיקום -
@נתןנ יש לך שרותי מיקום דלוקים?
אם כן צא החוצה ותחכה בסבלנות עד שיזהה את המיקום@A0533057932 תודה
-
@נתןנ יש לך שרותי מיקום דלוקים?
אם כן צא החוצה ותחכה בסבלנות עד שיזהה את המיקום@A0533057932 אמר בעזרה | igo לא יורד בדרייב:
@נתןנ יש לך שרותי מיקום דלוקים?
אם כן צא החוצה ותחכה בסבלנות עד שיזהה את המיקום@A0533057932 אני מחכה קצת
ואופס מה הפלאפון יצא מהאפליקציה
מה עושים?? -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות