עזרה | igo לא יורד בדרייב
-
@נתןנ
ההסבר הוא פשוט
כמו שאתה לא נכנס לבית בלי לדפוק (אני מקווה)
כך אתה לא נכנס לפורום בלי לקרוא את הכללים
זה לא קו נייעס שעושים מה בא לך... -
https://drive.google.com/open?id=18LJ8XEg6gQVZoAhe67tDOxcgZL9Rq6Nt
חלצו את התקייה והעתיקו את תיקיית "iGO_Israel" לתקייה הראשית של המכשיר.
כנסו לקבצים והתקינו את קובץ ה-APK.
וזהו! יש לכם iGO ללא צורך באינטרנט!
(חשוב מאוד לא למחוק את הקבצים מהמכשיר גם לאחר ההתקנה)
אפשר בג'מבו מייל כי מהדרייב זה לא יורד לי טוב. -
@נתןנ
ההסבר הוא פשוט
כמו שאתה לא נכנס לבית בלי לדפוק (אני מקווה)
כך אתה לא נכנס לפורום בלי לקרוא את הכללים
זה לא קו נייעס שעושים מה בא לך... -
@MGM-IVR תודה רבה על העזרה
עברתי על כל הכללים
ועכשיו מה
פשוט א"א להוריד את התוכנה הזאת מהדרייב -
@MGM-IVR תודה רבה על העזרה
עברתי על כל הכללים
ועכשיו מה
פשוט א"א להוריד את התוכנה הזאת מהדרייב -
פוסט זה נמחק!
-
@נתןנ תלחץ על ה3 נקודות בצד>עריכה
@חיים-כהן-1

שניתי וזה מה שכתוב -
@חיים-כהן-1

שניתי וזה מה שכתוב -
@MGM-IVR הבנתי שחסום לו לבטל את הג'מבו?
-
@חיים-כהן-1 אמר בעזרה בigo:
@MGM-IVR הבנתי שחסום לו לבטל את הג'מבו?
נראה מי יהיה יותר מהר
אבל לא יכול ליהות שחסום אם מגיקוד זה של נטפרי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות