הרשאות נוספות לדרייב, או קישור חדש לדרייב.
-
תכנס לדרייב שלך ותלחץ על אותו קובץ בצד ימין ותעשה עותק, הקובץ של העותק יופיע לך אחרי כמה שניות.
ומיד הקובץ הזה (העותק)נהיה בבעלותך ואתה יכול לשלוח למי שאתה רוצה בלי לבקש הרשאה.
בהצלחה!@שטייגען מה זה עותק ? קיצור דרך?
-
@שטייגען מה זה עותק ? קיצור דרך?
@זעירא-דמן-חבריא אמר בהרשאות נוספות לדרייב, או קישור חדש לדרייב.:
@שטייגען מה זה עותק ? קיצור דרך?
לא!
כאשר אתה לוחץ קליק ימין יש לך הוסף לאיחסון שלי וזה מיצר עותק. -
@שטייגען
ניסיתי לא עובד -
@שטייגען
ניסיתי לא עובד@מיוזיק-נגינה תנסה עוד פעם, לי זה עבד.
-
התקיה לא נוספת לאיחסון שלי אלא רק
נעשה קיצור דרך -
התקיה לא נוספת לאיחסון שלי אלא רק
נעשה קיצור דרך@מיוזיק-נגינה נכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות