מדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר)
-
חברים, כאן אני מעלה כאן כמה אפליקציות שימושיות שאני אישית משתמש בהם בשיאומי מקשים F21S שלי ומתאימות כמעט בודאות גם לשיאומי QIN1S:

- בלוטוס
- תפילון תומך מקשים (הועלה בפורום)
- קורא jar (של נוקיה)
- מנהל_הקבצים+ (תותח למקשים)
- מנהל קבצים רקע שחור
- קיוויקס (למכלול אופליין) באמצעות עכבר
- גלריה קלאס
- גלריה תותח למקשים
- נגן מדיה MX PLAYER מתאים למקשים הועלה בפורום
- blueftp
- בלוטוס צ'אט
- yos-העברת אנשי קשר דרך בלוטוס הועלה בפורום
- לאנצ'ר (מסך בית)
- לאנצ'ר נוסף באדיבות @מישהו12
- נועל גישה לאפליקציות
- משחק 2048 תומך מקשים
- נגן שמע מייפל פצצה למקשים עם אפשרות פלייבק באופליין
- נגן קלאס לשיאומי מקשים
- אקטיביטי לאנצ'ר לניהול הגדרות מתקדמות
- מסיר אפליקציות באמצעות עכבר
- עברי על הבר
- אחוז סוללה בסטטוס בר
- qinboard-t9 מקלדת מתעדכן בגיטהאב של @מישהו12
- לוח שנה עברי
נ. ב. עם יהיה ביקוש נעלה עוד יישומים. יש לכם? תעלו גם!

-
חברים, כאן אני מעלה כאן כמה אפליקציות שימושיות שאני אישית משתמש בהם בשיאומי מקשים F21S שלי ומתאימות כמעט בודאות גם לשיאומי QIN1S:

- בלוטוס
- תפילון תומך מקשים (הועלה בפורום)
- קורא jar (של נוקיה)
- מנהל_הקבצים+ (תותח למקשים)
- מנהל קבצים רקע שחור
- קיוויקס (למכלול אופליין) באמצעות עכבר
- גלריה קלאס
- גלריה תותח למקשים
- נגן מדיה MX PLAYER מתאים למקשים הועלה בפורום
- blueftp
- בלוטוס צ'אט
- yos-העברת אנשי קשר דרך בלוטוס הועלה בפורום
- לאנצ'ר (מסך בית)
- לאנצ'ר נוסף באדיבות @מישהו12
- נועל גישה לאפליקציות
- משחק 2048 תומך מקשים
- נגן שמע מייפל פצצה למקשים עם אפשרות פלייבק באופליין
- נגן קלאס לשיאומי מקשים
- אקטיביטי לאנצ'ר לניהול הגדרות מתקדמות
- מסיר אפליקציות באמצעות עכבר
- עברי על הבר
- אחוז סוללה בסטטוס בר
- qinboard-t9 מקלדת מתעדכן בגיטהאב של @מישהו12
- לוח שנה עברי
נ. ב. עם יהיה ביקוש נעלה עוד יישומים. יש לכם? תעלו גם!

-
חברים, כאן אני מעלה כאן כמה אפליקציות שימושיות שאני אישית משתמש בהם בשיאומי מקשים F21S שלי ומתאימות כמעט בודאות גם לשיאומי QIN1S:

- בלוטוס
- תפילון תומך מקשים (הועלה בפורום)
- קורא jar (של נוקיה)
- מנהל_הקבצים+ (תותח למקשים)
- מנהל קבצים רקע שחור
- קיוויקס (למכלול אופליין) באמצעות עכבר
- גלריה קלאס
- גלריה תותח למקשים
- נגן מדיה MX PLAYER מתאים למקשים הועלה בפורום
- blueftp
- בלוטוס צ'אט
- yos-העברת אנשי קשר דרך בלוטוס הועלה בפורום
- לאנצ'ר (מסך בית)
- לאנצ'ר נוסף באדיבות @מישהו12
- נועל גישה לאפליקציות
- משחק 2048 תומך מקשים
- נגן שמע מייפל פצצה למקשים עם אפשרות פלייבק באופליין
- נגן קלאס לשיאומי מקשים
- אקטיביטי לאנצ'ר לניהול הגדרות מתקדמות
- מסיר אפליקציות באמצעות עכבר
- עברי על הבר
- אחוז סוללה בסטטוס בר
- qinboard-t9 מקלדת מתעדכן בגיטהאב של @מישהו12
- לוח שנה עברי
נ. ב. עם יהיה ביקוש נעלה עוד יישומים. יש לכם? תעלו גם!

-
@מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):
לאנצ'ר (מסך בית)
איזה זה?
הוא מנסה להחליף את הישום של המערכת. -
-
-
חברים, כאן אני מעלה כאן כמה אפליקציות שימושיות שאני אישית משתמש בהם בשיאומי מקשים F21S שלי ומתאימות כמעט בודאות גם לשיאומי QIN1S:

- בלוטוס
- תפילון תומך מקשים (הועלה בפורום)
- קורא jar (של נוקיה)
- מנהל_הקבצים+ (תותח למקשים)
- מנהל קבצים רקע שחור
- קיוויקס (למכלול אופליין) באמצעות עכבר
- גלריה קלאס
- גלריה תותח למקשים
- נגן מדיה MX PLAYER מתאים למקשים הועלה בפורום
- blueftp
- בלוטוס צ'אט
- yos-העברת אנשי קשר דרך בלוטוס הועלה בפורום
- לאנצ'ר (מסך בית)
- לאנצ'ר נוסף באדיבות @מישהו12
- נועל גישה לאפליקציות
- משחק 2048 תומך מקשים
- נגן שמע מייפל פצצה למקשים עם אפשרות פלייבק באופליין
- נגן קלאס לשיאומי מקשים
- אקטיביטי לאנצ'ר לניהול הגדרות מתקדמות
- מסיר אפליקציות באמצעות עכבר
- עברי על הבר
- אחוז סוללה בסטטוס בר
- qinboard-t9 מקלדת מתעדכן בגיטהאב של @מישהו12
- לוח שנה עברי
נ. ב. עם יהיה ביקוש נעלה עוד יישומים. יש לכם? תעלו גם!

-
@מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):
qinboard-t9 מקלדת
אני מידי פעם מוציא עדכונים בגיטהאב שלי,
אתה משתמש בעדכנית? -
@מומחה-על אז לא בטוח שיש לך עדכני.
https://github.com/AshiVered/QinBoard-T9/releases -
חברים, כאן אני מעלה כאן כמה אפליקציות שימושיות שאני אישית משתמש בהם בשיאומי מקשים F21S שלי ומתאימות כמעט בודאות גם לשיאומי QIN1S:

- בלוטוס
- תפילון תומך מקשים (הועלה בפורום)
- קורא jar (של נוקיה)
- מנהל_הקבצים+ (תותח למקשים)
- מנהל קבצים רקע שחור
- קיוויקס (למכלול אופליין) באמצעות עכבר
- גלריה קלאס
- גלריה תותח למקשים
- נגן מדיה MX PLAYER מתאים למקשים הועלה בפורום
- blueftp
- בלוטוס צ'אט
- yos-העברת אנשי קשר דרך בלוטוס הועלה בפורום
- לאנצ'ר (מסך בית)
- לאנצ'ר נוסף באדיבות @מישהו12
- נועל גישה לאפליקציות
- משחק 2048 תומך מקשים
- נגן שמע מייפל פצצה למקשים עם אפשרות פלייבק באופליין
- נגן קלאס לשיאומי מקשים
- אקטיביטי לאנצ'ר לניהול הגדרות מתקדמות
- מסיר אפליקציות באמצעות עכבר
- עברי על הבר
- אחוז סוללה בסטטוס בר
- qinboard-t9 מקלדת מתעדכן בגיטהאב של @מישהו12
- לוח שנה עברי
נ. ב. עם יהיה ביקוש נעלה עוד יישומים. יש לכם? תעלו גם!

-
חברים, כאן אני מעלה כאן כמה אפליקציות שימושיות שאני אישית משתמש בהם בשיאומי מקשים F21S שלי ומתאימות כמעט בודאות גם לשיאומי QIN1S:

- בלוטוס
- תפילון תומך מקשים (הועלה בפורום)
- קורא jar (של נוקיה)
- מנהל_הקבצים+ (תותח למקשים)
- מנהל קבצים רקע שחור
- קיוויקס (למכלול אופליין) באמצעות עכבר
- גלריה קלאס
- גלריה תותח למקשים
- נגן מדיה MX PLAYER מתאים למקשים הועלה בפורום
- blueftp
- בלוטוס צ'אט
- yos-העברת אנשי קשר דרך בלוטוס הועלה בפורום
- לאנצ'ר (מסך בית)
- לאנצ'ר נוסף באדיבות @מישהו12
- נועל גישה לאפליקציות
- משחק 2048 תומך מקשים
- נגן שמע מייפל פצצה למקשים עם אפשרות פלייבק באופליין
- נגן קלאס לשיאומי מקשים
- אקטיביטי לאנצ'ר לניהול הגדרות מתקדמות
- מסיר אפליקציות באמצעות עכבר
- עברי על הבר
- אחוז סוללה בסטטוס בר
- qinboard-t9 מקלדת מתעדכן בגיטהאב של @מישהו12
- לוח שנה עברי
נ. ב. עם יהיה ביקוש נעלה עוד יישומים. יש לכם? תעלו גם!

@מומחה-על כל הכבוד לך על היוזמה רק שאלה מה זה הטלפון השני? הוא אנדרואיד בכלל?
-
@מומחה-על כל הכבוד לך על היוזמה רק שאלה מה זה הטלפון השני? הוא אנדרואיד בכלל?
@עם-ישראל-חיי כן, זה מה שיש לי (שיאומי F21S) אנדרואיד 4 (מקשים בלבד) תומך כמעט את כל האפליקציות של QIN1S רק פחות באגים.
-
@עם-ישראל-חיי כן, זה מה שיש לי (שיאומי F21S) אנדרואיד 4 (מקשים בלבד) תומך כמעט את כל האפליקציות של QIN1S רק פחות באגים.
@מומחה-על כמה זה עולה בערך?
-
@מישהו12
א. יישר כח על העבודה של בניית האפליקציות בגיטהאב שלך
ב. יש אפשרות להוריד מהגיטהאב שלך גם את ה-QINPAD או שזה בתשלום?
ג. יש דרך קלה ב-QINBOARD לעבור מאותיות למקשים חוץ מלהיכנס ל"מצב קלט ברירת מחדל"?@מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):
ב. יש אפשרות להוריד מהגיטהאב שלך גם את ה-QINPAD או שזה בתשלום?
ודאי
https://github.com/ashivered/qinpad/releases@מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):
ג. יש דרך קלה ב-QINBOARD לעבור מאותיות למקשים חוץ מלהיכנס ל"מצב קלט ברירת מחדל"?
לצערי לא, בעיה יודעה שאני מקווה לטפל בה מתי שהוא
-
@מומחה-על כמה זה עולה בערך?
-
@מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):
ב. יש אפשרות להוריד מהגיטהאב שלך גם את ה-QINPAD או שזה בתשלום?
ודאי
https://github.com/ashivered/qinpad/releases@מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):
ג. יש דרך קלה ב-QINBOARD לעבור מאותיות למקשים חוץ מלהיכנס ל"מצב קלט ברירת מחדל"?
לצערי לא, בעיה יודעה שאני מקווה לטפל בה מתי שהוא
@מישהו12 כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):
לצערי לא, בעיה יודעה שאני מקווה לטפל בה מתי שהוא
אולי תוכל להשתמש בזה שמופיע גם באתר הנ''ל
עם מעבר קל הגדרות מאוד טובות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות