דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. שיאומי
  4. שיאומי +Qin1s
  5. עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
  6. מדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר)

מדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - שיאומי +Qin1s
32 פוסטים 13 כותבים 7.4k צפיות 16 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • מ מנחמן

    @מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):

    לאנצ'ר (מסך בית)

    איזה זה?
    הוא מנסה להחליף את הישום של המערכת.

    מ מנותק
    מ מנותק
    מומחה על
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #4

    @מנחמן לאנצ'ר מותאם לפלאפון מקשים

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • מ מומחה על

      @מנחמן לאנצ'ר מותאם לפלאפון מקשים

      מ מנותק
      מ מנותק
      מומחה על
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @שמואל אשמח אם תעלה ל"מדריכים"

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • מישהו12מ מנותק
        מישהו12מ מנותק
        מישהו12
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        עוד מסך בית מותאם למקשים
        https://github.com/AshiVered/monolaunch
        https://mitmachim.top/topic/57523/להורדה-monolauncher-מסך-בית-לqin1s?_=1713983981411

        הבלוג שלי
        https://aiv-dev.com/he-IL/

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • מישהו12מ מישהו12

          עוד מסך בית מותאם למקשים
          https://github.com/AshiVered/monolaunch
          https://mitmachim.top/topic/57523/להורדה-monolauncher-מסך-בית-לqin1s?_=1713983981411

          מ מנותק
          מ מנותק
          מומחה על
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          @מישהו12 איך מורידים מהגיטאב?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מישהו12מ מנותק
            מישהו12מ מנותק
            מישהו12
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            https://github.com/AshiVered/monolaunch/releases/download/1.0.4/app-debug.apk

            הבלוג שלי
            https://aiv-dev.com/he-IL/

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מומחה על

              חברים, כאן אני מעלה כאן כמה אפליקציות שימושיות שאני אישית משתמש בהם בשיאומי מקשים F21S שלי ומתאימות כמעט בודאות גם לשיאומי QIN1S: 🇮🇱 🇮🇱 🇮🇱 eb5d1db5-93f7-4ae8-8547-e1148fe96761-image.png 640b535c-eeb7-42b6-b2dd-bd5e9b877ac7-image.png

              • בלוטוס
              • תפילון תומך מקשים (הועלה בפורום)
              • קורא jar (של נוקיה)
              • מנהל_הקבצים+ (תותח למקשים)
              • מנהל קבצים רקע שחור
              • קיוויקס (למכלול אופליין) באמצעות עכבר
              • גלריה קלאס
              • גלריה תותח למקשים
              • נגן מדיה MX PLAYER מתאים למקשים הועלה בפורום
              • blueftp
              • בלוטוס צ'אט
              • yos-העברת אנשי קשר דרך בלוטוס הועלה בפורום
              • לאנצ'ר (מסך בית)
              • לאנצ'ר נוסף באדיבות @מישהו12
              • נועל גישה לאפליקציות
              • משחק 2048 תומך מקשים
              • נגן שמע מייפל פצצה למקשים עם אפשרות פלייבק באופליין
              • נגן קלאס לשיאומי מקשים
              • אקטיביטי לאנצ'ר לניהול הגדרות מתקדמות
              • מסיר אפליקציות באמצעות עכבר
              • עברי על הבר
              • אחוז סוללה בסטטוס בר
              • qinboard-t9 מקלדת מתעדכן בגיטהאב של @מישהו12
              • לוח שנה עברי

              🏆 🏆 נ. ב. עם יהיה ביקוש נעלה עוד יישומים. יש לכם? תעלו גם! 😀 😉 🤙

              מישהו12מ מנותק
              מישהו12מ מנותק
              מישהו12
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):

              qinboard-t9 מקלדת

              אני מידי פעם מוציא עדכונים בגיטהאב שלי,
              אתה משתמש בעדכנית?

              הבלוג שלי
              https://aiv-dev.com/he-IL/

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מישהו12מ מישהו12

                @מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):

                qinboard-t9 מקלדת

                אני מידי פעם מוציא עדכונים בגיטהאב שלי,
                אתה משתמש בעדכנית?

                מ מנותק
                מ מנותק
                מומחה על
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @מישהו12 אני מצאתי את זה בפורום...

                מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ מומחה על

                  @מישהו12 אני מצאתי את זה בפורום...

                  מישהו12מ מנותק
                  מישהו12מ מנותק
                  מישהו12
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @מומחה-על אז לא בטוח שיש לך עדכני.
                  https://github.com/AshiVered/QinBoard-T9/releases

                  הבלוג שלי
                  https://aiv-dev.com/he-IL/

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • מישהו12מ מישהו12

                    @מומחה-על אז לא בטוח שיש לך עדכני.
                    https://github.com/AshiVered/QinBoard-T9/releases

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מומחה על
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה על
                    #12

                    @מישהו12
                    א. יישר כח על העבודה של בניית האפליקציות בגיטהאב שלך
                    ב. יש אפשרות להוריד מהגיטהאב שלך גם את ה-QINPAD או שזה בתשלום?
                    ג. יש דרך קלה ב-QINBOARD לעבור מאותיות למקשים חוץ מלהיכנס ל"מצב קלט ברירת מחדל"?

                    מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מ מומחה על

                      חברים, כאן אני מעלה כאן כמה אפליקציות שימושיות שאני אישית משתמש בהם בשיאומי מקשים F21S שלי ומתאימות כמעט בודאות גם לשיאומי QIN1S: 🇮🇱 🇮🇱 🇮🇱 eb5d1db5-93f7-4ae8-8547-e1148fe96761-image.png 640b535c-eeb7-42b6-b2dd-bd5e9b877ac7-image.png

                      • בלוטוס
                      • תפילון תומך מקשים (הועלה בפורום)
                      • קורא jar (של נוקיה)
                      • מנהל_הקבצים+ (תותח למקשים)
                      • מנהל קבצים רקע שחור
                      • קיוויקס (למכלול אופליין) באמצעות עכבר
                      • גלריה קלאס
                      • גלריה תותח למקשים
                      • נגן מדיה MX PLAYER מתאים למקשים הועלה בפורום
                      • blueftp
                      • בלוטוס צ'אט
                      • yos-העברת אנשי קשר דרך בלוטוס הועלה בפורום
                      • לאנצ'ר (מסך בית)
                      • לאנצ'ר נוסף באדיבות @מישהו12
                      • נועל גישה לאפליקציות
                      • משחק 2048 תומך מקשים
                      • נגן שמע מייפל פצצה למקשים עם אפשרות פלייבק באופליין
                      • נגן קלאס לשיאומי מקשים
                      • אקטיביטי לאנצ'ר לניהול הגדרות מתקדמות
                      • מסיר אפליקציות באמצעות עכבר
                      • עברי על הבר
                      • אחוז סוללה בסטטוס בר
                      • qinboard-t9 מקלדת מתעדכן בגיטהאב של @מישהו12
                      • לוח שנה עברי

                      🏆 🏆 נ. ב. עם יהיה ביקוש נעלה עוד יישומים. יש לכם? תעלו גם! 😀 😉 🤙

                      ג מנותק
                      ג מנותק
                      גבר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @מומחה-על ממש תודה רבה ואם יש לך עוד אשמח מאד אם תעלה

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מומחה על

                        חברים, כאן אני מעלה כאן כמה אפליקציות שימושיות שאני אישית משתמש בהם בשיאומי מקשים F21S שלי ומתאימות כמעט בודאות גם לשיאומי QIN1S: 🇮🇱 🇮🇱 🇮🇱 eb5d1db5-93f7-4ae8-8547-e1148fe96761-image.png 640b535c-eeb7-42b6-b2dd-bd5e9b877ac7-image.png

                        • בלוטוס
                        • תפילון תומך מקשים (הועלה בפורום)
                        • קורא jar (של נוקיה)
                        • מנהל_הקבצים+ (תותח למקשים)
                        • מנהל קבצים רקע שחור
                        • קיוויקס (למכלול אופליין) באמצעות עכבר
                        • גלריה קלאס
                        • גלריה תותח למקשים
                        • נגן מדיה MX PLAYER מתאים למקשים הועלה בפורום
                        • blueftp
                        • בלוטוס צ'אט
                        • yos-העברת אנשי קשר דרך בלוטוס הועלה בפורום
                        • לאנצ'ר (מסך בית)
                        • לאנצ'ר נוסף באדיבות @מישהו12
                        • נועל גישה לאפליקציות
                        • משחק 2048 תומך מקשים
                        • נגן שמע מייפל פצצה למקשים עם אפשרות פלייבק באופליין
                        • נגן קלאס לשיאומי מקשים
                        • אקטיביטי לאנצ'ר לניהול הגדרות מתקדמות
                        • מסיר אפליקציות באמצעות עכבר
                        • עברי על הבר
                        • אחוז סוללה בסטטוס בר
                        • qinboard-t9 מקלדת מתעדכן בגיטהאב של @מישהו12
                        • לוח שנה עברי

                        🏆 🏆 נ. ב. עם יהיה ביקוש נעלה עוד יישומים. יש לכם? תעלו גם! 😀 😉 🤙

                        עם ישראל חייע מנותק
                        עם ישראל חייע מנותק
                        עם ישראל חיי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי עם ישראל חיי
                        #14

                        @מומחה-על כל הכבוד לך על היוזמה רק שאלה מה זה הטלפון השני? הוא אנדרואיד בכלל?

                        מתרגם אפליקציות

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • עם ישראל חייע עם ישראל חיי

                          @מומחה-על כל הכבוד לך על היוזמה רק שאלה מה זה הטלפון השני? הוא אנדרואיד בכלל?

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מומחה על
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מומחה על
                          #15

                          @עם-ישראל-חיי כן, זה מה שיש לי (שיאומי F21S) אנדרואיד 4 (מקשים בלבד) תומך כמעט את כל האפליקציות של QIN1S רק פחות באגים.

                          עם ישראל חייע תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • מ מומחה על

                            @עם-ישראל-חיי כן, זה מה שיש לי (שיאומי F21S) אנדרואיד 4 (מקשים בלבד) תומך כמעט את כל האפליקציות של QIN1S רק פחות באגים.

                            עם ישראל חייע מנותק
                            עם ישראל חייע מנותק
                            עם ישראל חיי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @מומחה-על כמה זה עולה בערך?

                            מתרגם אפליקציות

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              ארי כהן
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי כהן
                              #17

                              איך מחליפים גרסה לשיאומי f21s??

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מומחה על

                                @מישהו12
                                א. יישר כח על העבודה של בניית האפליקציות בגיטהאב שלך
                                ב. יש אפשרות להוריד מהגיטהאב שלך גם את ה-QINPAD או שזה בתשלום?
                                ג. יש דרך קלה ב-QINBOARD לעבור מאותיות למקשים חוץ מלהיכנס ל"מצב קלט ברירת מחדל"?

                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12מ מנותק
                                מישהו12
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):

                                ב. יש אפשרות להוריד מהגיטהאב שלך גם את ה-QINPAD או שזה בתשלום?

                                ודאי
                                https://github.com/ashivered/qinpad/releases

                                @מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):

                                ג. יש דרך קלה ב-QINBOARD לעבור מאותיות למקשים חוץ מלהיכנס ל"מצב קלט ברירת מחדל"?

                                לצערי לא, בעיה יודעה שאני מקווה לטפל בה מתי שהוא

                                הבלוג שלי
                                https://aiv-dev.com/he-IL/

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • עם ישראל חייע עם ישראל חיי

                                  @מומחה-על כמה זה עולה בערך?

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מומחה על
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @עם-ישראל-חיי 350-450 בחנויות
                                  @ארי-כהן חפש בפורום

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • מישהו12מ מישהו12

                                    @מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):

                                    ב. יש אפשרות להוריד מהגיטהאב שלך גם את ה-QINPAD או שזה בתשלום?

                                    ודאי
                                    https://github.com/ashivered/qinpad/releases

                                    @מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):

                                    ג. יש דרך קלה ב-QINBOARD לעבור מאותיות למקשים חוץ מלהיכנס ל"מצב קלט ברירת מחדל"?

                                    לצערי לא, בעיה יודעה שאני מקווה לטפל בה מתי שהוא

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    משה הישראלי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @מישהו12 כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):

                                    לצערי לא, בעיה יודעה שאני מקווה לטפל בה מתי שהוא

                                    אולי תוכל להשתמש בזה שמופיע גם באתר הנ''ל
                                    עם מעבר קל הגדרות מאוד טובות

                                    https://github.com/sspanak/tt9

                                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ משה הישראלי

                                      @מישהו12 כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):

                                      לצערי לא, בעיה יודעה שאני מקווה לטפל בה מתי שהוא

                                      אולי תוכל להשתמש בזה שמופיע גם באתר הנ''ל
                                      עם מעבר קל הגדרות מאוד טובות

                                      https://github.com/sspanak/tt9

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      משה הישראלי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      @מישהו12
                                      תוכל לבדוק את זה ?
                                      https://github.com/sspanak/tt9

                                      מישהו12מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ משה הישראלי

                                        @מישהו12
                                        תוכל לבדוק את זה ?
                                        https://github.com/sspanak/tt9

                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12מ מנותק
                                        מישהו12
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מישהו12
                                        #22

                                        @משה-הישראלי תסביר לי מה בדיוק אתה רוצה שאבדוק - במייל.
                                        ויש לי עוד דברים לכתוב לך. קיצור...
                                        יש לך כבר את המייל שלי, לא?

                                        הבלוג שלי
                                        https://aiv-dev.com/he-IL/

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מומחה על

                                          חברים, כאן אני מעלה כאן כמה אפליקציות שימושיות שאני אישית משתמש בהם בשיאומי מקשים F21S שלי ומתאימות כמעט בודאות גם לשיאומי QIN1S: 🇮🇱 🇮🇱 🇮🇱 eb5d1db5-93f7-4ae8-8547-e1148fe96761-image.png 640b535c-eeb7-42b6-b2dd-bd5e9b877ac7-image.png

                                          • בלוטוס
                                          • תפילון תומך מקשים (הועלה בפורום)
                                          • קורא jar (של נוקיה)
                                          • מנהל_הקבצים+ (תותח למקשים)
                                          • מנהל קבצים רקע שחור
                                          • קיוויקס (למכלול אופליין) באמצעות עכבר
                                          • גלריה קלאס
                                          • גלריה תותח למקשים
                                          • נגן מדיה MX PLAYER מתאים למקשים הועלה בפורום
                                          • blueftp
                                          • בלוטוס צ'אט
                                          • yos-העברת אנשי קשר דרך בלוטוס הועלה בפורום
                                          • לאנצ'ר (מסך בית)
                                          • לאנצ'ר נוסף באדיבות @מישהו12
                                          • נועל גישה לאפליקציות
                                          • משחק 2048 תומך מקשים
                                          • נגן שמע מייפל פצצה למקשים עם אפשרות פלייבק באופליין
                                          • נגן קלאס לשיאומי מקשים
                                          • אקטיביטי לאנצ'ר לניהול הגדרות מתקדמות
                                          • מסיר אפליקציות באמצעות עכבר
                                          • עברי על הבר
                                          • אחוז סוללה בסטטוס בר
                                          • qinboard-t9 מקלדת מתעדכן בגיטהאב של @מישהו12
                                          • לוח שנה עברי

                                          🏆 🏆 נ. ב. עם יהיה ביקוש נעלה עוד יישומים. יש לכם? תעלו גם! 😀 😉 🤙

                                          D מנותק
                                          D מנותק
                                          dco
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי dco
                                          #23

                                          @מומחה-על כתב במדריך | אפליקציות שמתאימות לשיאומי מקשים (ולא בעזרת עכבר):

                                          לוח שנה עברי

                                          אתה יודע אם אפשר להוסיף אופק לזמני היום כרגע נותן רק ירושלים @מישהו12

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר