שיתוף | נסעתם לצפון ונתקעתם בלי GPS? פיתרון חדש...
-
@yeh-0 מדבריך נשמע שאתה מבין בתכנות א"כ אוכל לתת לך קישור לפרויקט בגיטהאב (לקוד מקור) ותוכל לערוך אותו כרצונך ולקמפל (א"כ תכתוב ואשלח לך בפרטי)
-
-
@yeh-0 מדבריך נשמע שאתה מבין בתכנות א"כ אוכל לתת לך קישור לפרויקט בגיטהאב (לקוד מקור) ותוכל לערוך אותו כרצונך ולקמפל (א"כ תכתוב ואשלח לך בפרטי)
-
@yeh-0 מדבריך נשמע שאתה מבין בתכנות א"כ אוכל לתת לך קישור לפרויקט בגיטהאב (לקוד מקור) ותוכל לערוך אותו כרצונך ולקמפל (א"כ תכתוב ואשלח לך בפרטי)
-
@2580 אתה יכול להסביר למה האפליקציה לא ממקדת את המיקום (אולי מיקום מדומה
-ע"פ החישובים של האפליקציה ולא GPS ממש) וככה יהיה אפשר להשתמש בוויז וכו' -
@yeh-0 מחוץ לעיר אין אפשרות לדייק כיון שכמות כתובות הMAC מועטות בתוך אזורים מיושבים זה הגיע לרמת דיוק של כחמישה מטרים
-
@2580 אז שישתמש בGPS אא"כ זה סותר בצורה דרסטית את החישובים האחרים כמו MAC, GIRO (כמו שהאפליקציה עצמה עובדת)
-
@2580 אז שישתמש בGPS אא"כ זה סותר בצורה דרסטית את החישובים האחרים כמו MAC, GIRO (כמו שהאפליקציה עצמה עובדת)
-
@yeh-0 כתב בשיתוף | נסעתם לצפון ונתקעתם בלי GPS? פיתרון חדש...:
שישתמש בGPS אא"כ זה סותר בצורה דרסטית את החישובים האחרים
לא יעזור?
-
יש עדכון בנושא?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות