הצילו, נמחק המחשב!
-
@למבורגיני כנס שוב להגדרות > מערכת > למטה בצד ימין אודות
ושם תרד עד למטה ותעלה תמונה של זה

-
@למבורגיני ככה
אם אתה אומר שכן יש לך תקיה של Windows.old
ובנוסף רואים שלא מופיע כלום באפשרות לשחזר לגרסה קודמת
באמת זה נראה שהוא ביצע שדרוג , אבל ללא שמירה על קבצים ואלפקציות
כי באפשרות של שחזור ניתן לעשות את זה עד 10 יום, ומאז שהוא עשה את זה כמו שזה נראה עברו יותר מ10 יום -
@למבורגיני ככה
אם אתה אומר שכן יש לך תקיה של Windows.old
ובנוסף רואים שלא מופיע כלום באפשרות לשחזר לגרסה קודמת
באמת זה נראה שהוא ביצע שדרוג , אבל ללא שמירה על קבצים ואלפקציות
כי באפשרות של שחזור ניתן לעשות את זה עד 10 יום, ומאז שהוא עשה את זה כמו שזה נראה עברו יותר מ10 יום -
@למבורגיני למרות שקצת מוזר שהוא לא שמר כלום
כי ברירת מחדל שם זה לשמור הכל
בטוח שאולי זה לא משתמש חדש והקבצים אולי נמצאים במקום אחר
ניסיתה לחפש עם התוכנה Everything ? -
@למבורגיני למרות שקצת מוזר שהוא לא שמר כלום
כי ברירת מחדל שם זה לשמור הכל
בטוח שאולי זה לא משתמש חדש והקבצים אולי נמצאים במקום אחר
ניסיתה לחפש עם התוכנה Everything ? -
אני עשיתי עידכון מווינדוס 7 לווינדוס 10 ואמרו לי שזה מוחק את כל המחשב ועשיתי גיבוי. ולכן כל מי שעושה מהיום עידכון לווינדוס 10 צריך לדעת שזה מוחק הכול...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
יש OLD אבל רק 2 ג'יגה.