שאלה | סמסונג גלאקסי | לא שומעים טוב.
-
@ישיבישער כתב בשאלה | סמסונג גלאקבי | לא שומעים טוב.:
יש לי שגיאת כתיב בכותרת אשמח אם משהו יודע איך משנים את זה
כשאתה עורך את פוסט הפותח את הנושא, כלומר, הפוסט הראשון, אתה יכול לערוך את כותרת הנושא...
בהצלחה!
-
רציתי לשאול לגבי פלאפון של סמסונג דגם - גלקאסי A01 cnre
עד עכשיו היו שומעים בפלאפון מצוין גם בלי להשים על רמקול, וביום בהיר פתאום העוצמה של השמע נחלשה משמעותית וצריך להתאמץ בשביל לשמוע את המתקשר, אשמח לשמוע עיצות בנושא.משום 'והייתם נקיים' נוסיף שהפלאפון מסונן כדת ובשימוש עבור אדם שנזקק לזה לעבודתו
-
@ישיבישער לכאורה צריך לנקות
@יוסף-אלחנן את מה?
-
@יוסף-אלחנן את מה?
-
@ישיבישער
אני לא יודע להדריך אותך בדיוק מה ומו לעשות...אני מאמין שב- 50 ש"ח (כערך) במעבדה עם אחריות - זה עדיף!
בכל אופן כדאי לחכות למומחים שידעו לומר עוד כמה רעיונות למה זה קורה ויכול להיות שתוכל לפתור את זה לבד...
-
@ישיבישער בכוונה!
לא מכיר?@יוסף-אלחנן מכיר. רק נהנתי מהענין...
-
רציתי לשאול לגבי פלאפון של סמסונג דגם - גלקאסי A01 cnre
עד עכשיו היו שומעים בפלאפון מצוין גם בלי להשים על רמקול, וביום בהיר פתאום העוצמה של השמע נחלשה משמעותית וצריך להתאמץ בשביל לשמוע את המתקשר, אשמח לשמוע עיצות בנושא.משום 'והייתם נקיים' נוסיף שהפלאפון מסונן כדת ובשימוש עבור אדם שנזקק לזה לעבודתו
@ישיבישער
כמו ש-@יוסף-אלחנן כתב, יתכן שיעזור ניקוי.קח איזה מקל אוזנים, תטבול קלות באלכוהול 70%
ותנקה את הפס למעלה בעדינות שלא ירטב מידי.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
