עדכון ווצאפ בהדרן
-
קניתי עכשיו טאבלט חדש של הדרן
כשאני מנסה להתחבר לווצאפ הוא עושה לי שהווצאפ לא מעודכן(הורדתי מהחנות של הדרן)
ושולח אותי לדפדפן - הבעיה שהדפדפן של נטפרי והוא חוסם את ההורדה של המעודכן...
משהו נתקל פעם בבעיה כזו?
משהו יודע מה אפשר לעשות?@B22 כתב בעדכון ווצאפ בהדרן:
קניתי עכשיו טאבלט חדש של הדרן
כשאני מנסה להתחבר לווצאפ הוא עושה לי שהווצאפ לא מעודכן(הורדתי מהחנות של הדרן)
ושולח אותי לדפדפן - הבעיה שהדפדפן של נטפרי והוא חוסם את ההורדה של המעודכן...
משהו נתקל פעם בבעיה כזו?
משהו יודע מה אפשר לעשות?בבוקר בעז״ה אעלה לכאן את הוואצפ המעודכן, איך להעלות? דרייב?
-
@B22 כתב בעדכון ווצאפ בהדרן:
קניתי עכשיו טאבלט חדש של הדרן
כשאני מנסה להתחבר לווצאפ הוא עושה לי שהווצאפ לא מעודכן(הורדתי מהחנות של הדרן)
ושולח אותי לדפדפן - הבעיה שהדפדפן של נטפרי והוא חוסם את ההורדה של המעודכן...
משהו נתקל פעם בבעיה כזו?
משהו יודע מה אפשר לעשות?בבוקר בעז״ה אעלה לכאן את הוואצפ המעודכן, איך להעלות? דרייב?
@מתושלח-הבבלי אשמח ממש
תודה!!
כן בדרייב -
@מתושלח-הבבלי אשמח ממש
תודה!!
כן בדרייב@B22 כתב בעדכון ווצאפ בהדרן:
@מתושלח-הבבלי אשמח ממש
תודה!!
כן בדרייב -
@מתושלח-הבבלי אשמח ממש
תודה!!
כן בדרייב@B22 אבל זה לא לא יעזור לך כי אי אפשר להתקין בהדרן/לעדכן משום מקום חוץ מהחנות שלהם זה אומר שאין אפשרות להתקין את העדכון
-
@מתושלח-הבבלי אשמח ממש
תודה!!
כן בדרייב -
@B22 תודה!
אני אנסה אולי יעזור...
אם לא יעזוא - אז פונים להדרן והם מעדכנים?(למנוסים בהדרן פה:))
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות