בקשה | התקנת אפליקציות ווינדוס 11
-
@שני-אנשים
עבדתי על מחשב כזה -
@שני-אנשים ממש לא
תעשה בירור -
@שני-אנשים ממש לא
תעשה בירור -
@שני-אנשים אני מחכה
-
@שני-אנשים אני מחכה
@3157686 כתב בבקשה | התקנת אפליקציות ווינדוס 11:
@שני-אנשים אני מחכה
וכנראה תמשיך לחכות... כי פשוט אין
-
אפשר הסבר ברור כיצד אני מתקין אפליקציות בווינדוס 11 בלי אימולטור
אני מחפש הרבה זמן בפורום ולא מוצה
תודה רבה -
@3157686 כתב בבקשה | התקנת אפליקציות ווינדוס 11:
@שני-אנשים אני מחכה
וכנראה תמשיך לחכות... כי פשוט אין
@שני-אנשים זה בדיוק מה שעשיתי ביום שישי האחרון (גם חיכיתי, אבל גם התקנתי)
-
@שני-אנשים זה בדיוק מה שעשיתי ביום שישי האחרון (גם חיכיתי, אבל גם התקנתי)
-
@שני-אנשים זה בדיוק מה שעשיתי ביום שישי האחרון (גם חיכיתי, אבל גם התקנתי)
@THMHE כתב בבקשה | התקנת אפליקציות ווינדוס 11:
@שני-אנשים זה בדיוק מה שעשיתי ביום שישי האחרון (גם חיכיתי, אבל גם התקנתי)
WSA הוא אימולטור
יש את האימולטור של מייקרוסופט, [שהם כבר הפסיקו לתמוך בו]
אבל באמת הוא הכי נח.
-
@THMHE כתב בבקשה | התקנת אפליקציות ווינדוס 11:
@שני-אנשים זה בדיוק מה שעשיתי ביום שישי האחרון (גם חיכיתי, אבל גם התקנתי)
WSA הוא אימולטור
יש את האימולטור של מייקרוסופט, [שהם כבר הפסיקו לתמוך בו]
אבל באמת הוא הכי נח.
@שני-אנשים כתב בבקשה | התקנת אפליקציות ווינדוס 11:
WSA הוא אימולטור
אם @3157686 אומר לנו כאן ש:
@3157686 כתב בבקשה | התקנת אפליקציות ווינדוס 11:
עבדתי על מחשב כזה
הוא בטח התכוון לwsa, כמו שגם אתה הבנת
-
@3157686 כתב בבקשה | התקנת אפליקציות ווינדוס 11:
@THMHE זה מכביד על המחשב??
לי בינתיים לא, אבל מסתמא זה מכביד, אני לא יודע
-
@שני-אנשים כתב בבקשה | התקנת אפליקציות ווינדוס 11:
WSA הוא אימולטור
אם @3157686 אומר לנו כאן ש:
@3157686 כתב בבקשה | התקנת אפליקציות ווינדוס 11:
עבדתי על מחשב כזה
הוא בטח התכוון לwsa, כמו שגם אתה הבנת
-
@THMHE כתב בבקשה | התקנת אפליקציות ווינדוס 11:
הוא בטח התכוון לwsa, כמו שגם אתה הבנת
אכן אבל אני הבנתי שהוא רוצה משהו בלי צורך בהתקנה נוספת.
@שני-אנשים מה הבנתה, WSA זה ממש לא אימולטור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות