גיבוי קושחה(firmware)נוקיה סי5-כיצד?
-
-
@jack אמר בגיבוי קושחה(firmware)נוקיה סי5-כיצד?:
@מישהו12 לא מכיר גירסה מקורית בעברית.
למה אתה צריך? יש לך מכשיר כזה?סתם בא לי לראות.הוא 5mp או 3mp?
-
@מישהו12 744 זה גירסה של 5mp .
@jack אמר בגיבוי קושחה(firmware)נוקיה סי5-כיצד?:
@מישהו12 744 זה גירסה של 5mp .
תודה רבה.
כמה זיכרון פנימי יש לו? וכמה ראם? -
@jack אמר בגיבוי קושחה(firmware)נוקיה סי5-כיצד?:
@מישהו12 744 זה גירסה של 5mp .
תודה רבה.
כמה זיכרון פנימי יש לו? וכמה ראם? -
@jack אמר בגיבוי קושחה(firmware)נוקיה סי5-כיצד?:
@מישהו12 אותו דבר כמו הדגם האירופאי rm745
אז אין הבדל?
אז למה זה 744 -
@מישהו12 בדגם האמריקאי/אוסטרלי rm744 קולט 850 בדור 3 ובדגם rm745 קולט 900 בדור 3 כל השאר אותו דבר...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות