בקשה | תוכנת מצלמה למחשב
-
המצלמה המובנית של וינדוס לא טובה לי - יש תקלה.
התוכנה שהביאו שם בשרשור נראה שמיועדת רק לצילומי מסך, לא לצלם דרך המצלמה של המחשב הנייד.
אני מחפש תוכנה פשוטה וקלה, לא משהו עשיר יותר מידי בפונקציות.
עדיפות לקוד פתוח. תודה.@מישהו12 לפורמט פקטורי יש תוכנה נוספת, קוראים הל משהו מיקרוקוסמוס.
יש שם כזו אפשרות.
אם כי אני מניח שלא תאהב להתקין תוכנה המשוייכת לפורמט פקטורי... -
@מישהו12 לפורמט פקטורי יש תוכנה נוספת, קוראים הל משהו מיקרוקוסמוס.
יש שם כזו אפשרות.
אם כי אני מניח שלא תאהב להתקין תוכנה המשוייכת לפורמט פקטורי...@צדיק-וטוב-לו-0 כתב בבקשה | תוכנת מצלמה למחשב:
אם כי אני מניח שלא תאהב להתקין תוכנה המשוייכת לפורמט פקטורי...
אתה צודק...

-
המצלמה המובנית של וינדוס לא טובה לי - יש תקלה.
התוכנה שהביאו שם בשרשור נראה שמיועדת רק לצילומי מסך, לא לצלם דרך המצלמה של המחשב הנייד.
אני מחפש תוכנה פשוטה וקלה, לא משהו עשיר יותר מידי בפונקציות.
עדיפות לקוד פתוח. תודה. -
המצלמה המובנית של וינדוס לא טובה לי - יש תקלה.
התוכנה שהביאו שם בשרשור נראה שמיועדת רק לצילומי מסך, לא לצלם דרך המצלמה של המחשב הנייד.
אני מחפש תוכנה פשוטה וקלה, לא משהו עשיר יותר מידי בפונקציות.
עדיפות לקוד פתוח. תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות