בירור | שיאומי חצי טאצ לחבר למחשב
-
יש כזה דבר לחבר את השיאומי חצי טאצ בלי אינטרנט ע"י בלוטוס למחשב ולקבל את שיחות במחשב
-
יש כזה דבר לחבר את השיאומי חצי טאצ בלי אינטרנט ע"י בלוטוס למחשב ולקבל את שיחות במחשב
@יצחק-לוי-0 יש למייקרוסופט קישור טלפון שדרכה אפשר לחבר ע"י בלוטוס, תבדוק אם זה טוב לך..
צריך להתקין תוכנה במחשב ואפליקציה בטלפון -
@יצחק-לוי-0 יש למייקרוסופט קישור טלפון שדרכה אפשר לחבר ע"י בלוטוס, תבדוק אם זה טוב לך..
צריך להתקין תוכנה במחשב ואפליקציה בטלפון@שניאור-שמח דורש אינטרנט? (בטלפון)
איזה תוכנה ואיזו אפליקציה? -
@שניאור-שמח דורש אינטרנט? (בטלפון)
איזה תוכנה ואיזו אפליקציה?@אבאלה כתב בבירור | שיאומי חצי טאצ לחבר למחשב:
@שניאור-שמח דורש אינטרנט? (בטלפון)
לא נראה לי, לא בטוח
איזה תוכנה ואיזו אפליקציה?
"קישור טלפון"
-
@אבאלה כתב בבירור | שיאומי חצי טאצ לחבר למחשב:
@שניאור-שמח דורש אינטרנט? (בטלפון)
לא נראה לי, לא בטוח
איזה תוכנה ואיזו אפליקציה?
"קישור טלפון"
@שניאור-שמח קבל עדכון, דורש אינטרנט לטלפון לפחות לפעם הראשונה (לא הצלחתי להתחבר, כך שאיני יודע)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות