בעיה | אין אפשרות לגלוש במצב לא מאובטח
-
ברגע שאני מנסה לגלוש ככה זה רושם לי ככה:

אשמח לעזרה, תודה
-
ברגע שאני מנסה לגלוש ככה זה רושם לי ככה:

אשמח לעזרה, תודה
@שניאור-שמח כל אתר שאתה מנסה זה ככה?
-
ברגע שאני מנסה לגלוש ככה זה רושם לי ככה:

אשמח לעזרה, תודה
@שניאור-שמח
האם האנטי ווירוס דלוק ? -
@שניאור-שמח כל אתר שאתה מנסה זה ככה?
@THMHE כתב בבעיה | אין אפשרות לגלוש במצב לא מאובטח:
@שניאור-שמח כל אתר שאתה מנסה זה ככה?
לא, זה רק מתי שאני בוחר לגלוש במצב לא מאובטח...
-
@שניאור-שמח
האם האנטי ווירוס דלוק ?@מנדי-מירי כתב בבעיה | אין אפשרות לגלוש במצב לא מאובטח:
@שניאור-שמח
האם האנטי ווירוס דלוק ?זה טלפון ואין לי אנטי וירוס, וגם זה נראה שזה מצד החברות סלולר שלי..
-
ברגע שאני מנסה לגלוש ככה זה רושם לי ככה:

אשמח לעזרה, תודה
@שניאור-שמח למה לא תפנה לחברת הסלולר שלך?
-
@שניאור-שמח למה לא תפנה לחברת הסלולר שלך?
@יוסי-מחשבים כתב בבעיה | אין אפשרות לגלוש במצב לא מאובטח:
@שניאור-שמח למה לא תפנה לחברת הסלולר שלך?
צודק..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות